bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد، پس از برجام و فراهم شدن فضای گفت‌وگو، دولت می‌خواهد از گردشگری برای تولید ثروت استفاده کند.
زهرا احمدی‌پور در نشست با رئیس و اعضای هیأت‌مدیره جامعه تورگردانان که در این سازمان برگزار شد، روان‌سازی صنعت گردشگری را یکی از مهم‌ترین موضوعات این حوزه دانست و گفت: یک اصل مشترک در حوزه گردشگری که همه روی آن اتفاق‌نظر داریم آن است که تمام تلاش‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و تامین زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری برای این است که گردشگر وارد شود و در همین ارتباط برای افزایش ورود گردشگر نیازمند روان‌سازی در حوزه گردشگری هستیم.

وی در پایان با بیان این‌که همان‌گونه که بر اساس مصوبه دولت برای تقویت و توسعه گردشگری داخلی به برنامه‌ریزی و اجرای دستورالعمل‌هایی موظ هستیم، برای افزایش جذب گردشگران خارجی نیز باید شبیه به این مصوبه را داشته باشیم تا به‌عنوان پشتوانه به ما کمک کند، افزود: اگر قرار است روان‌سازی در حوزه گردشگری انجام دهیم باید به سمت گردشگری پایدار حرکت کنیم تا شاهد افزایش ورود گردشگر به کشور باشیم. در این میان تامین زیرساخت‌ها یک گام مهم برای توسعه گردشگری و حرکت به سمت گردشگری پایدار است.

برچسب ها: فرهنگ ، گردشگری ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر: