bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر پرداخت شد.
 مهدی صفوی ظهر امروز در نشست با مسئولان واحدهای تولیدی استان بوشهر با بیان اینکه 20 شهرک، ناحیه صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی در استان بوشهر فعال است اظهار داشت: در این مناطق قرارداد 637 احداث واحد صنعتی و تولیدی منعقد شده است.

وی از راه‌اندازی 312 واحد صنعتی در استان بوشهر  خبرداد و تصریح کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 105 میلیارد ریال راه‌اندازی شده که زمینه اشتغال 5 هزار و 500 نفر فراهم کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر با بیان اینکه 351 طرح صنعتی در حال ساخت و ساز است گفت: تاکنون 235 هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان برای ساخت واحدهای صنعتی واگذار شده و 566 هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.

صفوی با بیان اینکه رونق یافت واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد از اولویت‌های این شرکت است خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های اعلام شده ستادی در شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر تشکیل شده و سعی می‌شود با بهره مندی از همه ساز و کارهای موجود در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری دریافت تسهیلات رونق تولید است افزود: از زمان فراخوان دریافت تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب این شرکت به عنوان متولی صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر زمینه ثبت نام   واحد‌های  تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات را فراهم آورده  است.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر با بیان اینکه پرونده واحدها بصورت هفتگی در کارگروه‌های استانی بررسی و به بانک‌های عامل در استان‌ معرفی می‌شوند  گفت:  تاکنون به 15  واحد ص2نعتی کوچک استان بوشهر به میزان 157 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

صفوی بیان کرد: از این تعداد 11 واحد صنعتی به میزان 139 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش و 4 واحد صنعتی به میزان 18 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد:از مجموع این واحدها که تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند  6 واحد در حوزه صنایع غذایی و 4 واحد در حوزه صنعت ساختمان و یک واحد فلزی و مابقی در سایر زمینه‌ها مشغول به فعالیت هستند و دریافت این تسهیلات منجر به افزایش میزان اشتغال در این واحدهای صنعتی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر افزود: برای رفع موانع تولید با هماهنگی سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی زمینه ابلاغ بخشنامه برای تقسیط پلکانی بدهی‌های مالیاتی و تقسیط بدهی‌های معوقه واحدهای تولیدی به سازمان تامین اجتماعی فراهم شده و امیدواریم رفع موانع پیش روی تولید و سرمایه‌گذاری منجر به رونق هر چه بیشتر تولید شود.
برچسب ها: صنعت ، بوشهر ، تسهیلات
نام:
ایمیل:
* نظر: