bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های وابسته به جریان مخالف دولت که از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و به جای انتقاد هر روز بهانه‌های بنی‌اسرائیلی می‌گیرد، در گزارشی که روز گذشته در این خبرگزاری منتشر شد
کریم جعفری:
روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های وابسته به جریان مخالف دولت که از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و به جای انتقاد هر روز بهانه‌های بنی‌اسرائیلی می‌گیرد، در گزارشی که روز گذشته در این خبرگزاری منتشر شد، آلودگی موجود و قدیمی در تهران را به گردن سازمان محیط زیست انداخت و خواستار رفع این آلودگی توسط سازمان تحت مدیریت معصومه ابتکار شد!!!
البته این خبرگزاری که در دولت مهرورز و با بودجه هنگفت و سرسام‌آور بیت‌المال راه انداخته شد و اخراجی‌های یک خبرگزاری دیگر را در خود جای داده بود، باوجود آنکه پول زیادی دارد، اما به دلایل مختلف که شاید مهمترین آن نداشتن صداقت است، موفق نشده که میان مردم جایگاهی برای خود دست و پا کند و تمام تلاش‌هایش به شکست منجر شده است.

مساله آلودگی تهران مربوط به امروز و دیروز نیست، مسوولان این خبرگزاری و کسانی که در پشت سر آن قرار دارند هم این مساله را به‌خوبی درک می‌کنند که اصلا دولت بیش از این نمی‌تواند کاری کند، کلان‌شهری مانند تهران که میلیون‌ها خودرو در آن تردد می‌کند دیگر جایی برای تنفس ندارد، اما سوال این است که چرا در دولت مهرورز که از بنزین پتروشیمی استفاده می‌شد و هزاران نفر در تهران دچار مشکلات تنفسی شدند، این خبرگزاری‌ها و دیگر همپالکی‌های آنها روزه سکوت گرفته بودند و جیک‌شان در نمی‌آمد؟

چرا این خبرگزاری و دیگر خواهرخوانده‌های آنها نمی‌خواهند قبول کنند که در طول دوران سخت و کشنده تحریم‌ها ما به سهمیه‌بندی سوخت روی آوردیم و پتروشیمی‌ها دست به تولید بنزین می‌زدند؟ چرا نمی‌خواهند به این مساله اشاره کنند که به دلیل تحریم‌ها و قطعنامه‌هایی که رئیس دولت‌ نهم آنها را کاغذپاره خواند هیچ یک از پالایشگاه‌های ما نتوانستند اورهال طبیعی خود را پشت سر گذاشته و بنزین با کیفیت و گازوئیل با استاندارد بالا تولید کنند؟
متاسفانه این رفتارها باعث شده تا صداقت در عرصه رسانه رخت بربسته و یک کانال تلگرامی ده‌ها برابر بیشتر از این خبرگزاری‌ها و صدا و سیما میان مردم نفوذ داشته باشند، مقبولیت بیشتری بیابد. با کمال تاسف باید گفت که این رفتارها باعث خواهد شد تا مردم هم به دیگر رسانه‌ها با همین چشم نگاه کرده و خبرها و تحلیل‌های آنها را وارونه برداشت کنند.
آلودگی هوا تقصیر خانم ابتکار نیست، شاید اصولگراها بخواهد از هم‌اکنون گزینه اصلی زن اصلاح‌طلبان را در برابر خانم مورد نظر خود تخریب کرده و از میدان‌ به‌در کنند، اما این بازی نخ‌نما شده را از هم‌اکنون همه می‌دانند که چیست و بهتر است که آب در هاون نکوبند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: