bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
بازدید سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از خبرگزاری مهرخلیج فارس: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: وضعیت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیر بهبود می‌یابد.
سید تقی نوربخش در آئین کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی کارگران دیر اظهار داشت: به مردم حوزه‌های انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه به دلیل انتخاب نماینده‌ای پیگیر و فعال برای ایفای مطالبات ایشان، تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: ضمن ابلاغ سلام وزیر رفاه به مردم شهرستان دیر، به نیابت از ایشان این پروژه را کلنگ‌زنی می‌کنم و امیدوارم مایه خیر و برکت برای مردم و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در سفر قبلی به استان بوشهر، از درمانگاه دیر بازدید کردم و فضای فیزیکی آن را متناسب با شأن مردم بزرگوار این خطه ندانستم و در همان روز، قول تغییر آن مکان را اعلام کردم.

وی ادامه داد: اجرای هر طرحی زمان‌بر است و در حال حاضر کارهای فنی و اداری و طراحی پروژه ساخت ساختمان درمانگاه دیر در حال انجام است. امیدوارم طی آینده نزدیک ششمین سفر من به استان بوشهر برای کلنگ‌زنی پروژه درمانگاه دیر صورت گیرد. آزمون استخدام نیروهای مورد نیاز این درمانگاه طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

نوربخش افزود: به مردم شهرستان دیر قول می‌دهیم که درمانگاه جدید، دو شیفته باشد و در صورت امکان، مدیریت درمان تامین اجتماعی تا زمان احداث درمانگاه جدید دیر، مکان استیجاری بهتری نسبت به فضای فعلی در نظر خواهد گرفت.

وی گفت: حداکثر مدت ساخت درمانگاه دیر ١٨ ماه خواهد بود که امیدواریم با تحقق این مهم، بتوانیم خدمتی شایسته به مردم این خطه ارائه دهیم و از آلام ایشان کم کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: