bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در ایستگاه چهارم پرسپولیس برازجان پانزدهم بهمن میزبان مس نوین کرمان بود.
پرسپولیس برازجان که در سه هفته اول مسابقات در تساوی هتریک کرده بود در هوای سرد زمستانی و در ورزشگاه پیر تختی برازجان به مصاف حریف کرمانی رفت.
پرسپولیس در مرحله دوم مسابقات با مصدومیت بازیکنان خوب خود شرایط ایده آل را نداشت و بعد از مصدومیت مهران قاید پوری و رسول پورآزاد، مصطفی نجمی زاده نیز دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و نتوانست در این بازی تیمش را همراه بکند تا پرسپولیس با ترکیب:
قاسم سلامت، رضا فرهمند، علی دوانی، ایمان مرادی، حسین غلامی، مجید اکبری، محمد فرهمند، محمد دهقانی(حسن فلسفی)، مسعود حسن زاده، علی سلیمی و حمزه غبیشاوی پا به میدان گذاشت.

نیمه اول با حضور پرشور تماشاگران برازجانی که به شدت با استادیوم و فوتبال شهر آشتی کرده اند شروع شد.
بازی با سوت داور آغاز شد و پرسپولیس بازی پایاپایی را با حریف کرمانی و قدر خود دنبال میکرد وبازی بیشتر در میانه میدان و پرس شدید دو تیم دنبال میشد تا اینکه در دقیقه 17 بازی مس نوین کرمان از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس نفوذ کرد و بعد از ضربه مهاجم و دفع آن توسط قاسم سلامت در برگشت توپ به گل اول بازی منجر شد و پرسپولیس در خانه عقب افتاد.
بعد از دریافت گل به شدت به حریف خود فشار آوردند و در دقیقه 30 ایمان مرادی که نفوذ کرده بود با خطا متوقف شد و داور بازی را مجاب کرد تا پنالتی اعلام بکند و رضا فرهمند گل تساوی را به ثمر رساند.
پرسپولیس که به تساوی راضی نبود فشار را بیشتر کرد و پنج دقیقه بعد تیم کرمانی را مغلوب سرعت محمد دهقانی کرد و در یک ضد حمله این بازیکن سرعتی با عبور از مدافعین مس نوین مسعود حسن زاده را با دروازه خالی مواجه کرد تا گل برتری پرسپولیس در نیمه اول به ثمر برسد.
مربی مس نوین بعد از عقب افتادن در بازی جنگ روانی را آغاز کرد و با برداشتن توپ در خط اوت و درگیری با ایمان مرادی توپ را به سر ایمان زد که با پا در میانی مربیان پرسپولیس قائله ختم شد و مرادی جوان اسیر جو سازی مربی کرمانی نشد تا بازی در نیمه اول با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان برسد.

 بازی در نیمه دوم از طرف هر دو تیم به گرمی دنبال نشد و موقعیت خاصی به روی دروازه ها خلق نشد تا سردی بازی بیشتر از سوز زمستانی احساس شود.
با توجه به سردی هوا و بازی، تماشاگران پرشور برازجانی به گرمی تیم محبوب خود را تشویق کردند و تا دقیقه 90 دست از تشویق بر نداشتند.
در دقیقه 85 بازی با پاس اشتباه و رو به عقب مدافع مس نوین محمد فرهمند با گلر تک به تک شد که این موقعیت را از دست داد.
سناریو گل خوردن در دقایق پایانی برای پرسپولیس در این بازی نیز تکرار شد و در دقیقه نود مس نوین از روی اشتباه مدافعین پرسپولیس به گل تساوی دست پیدا کرد و بیشتر از گذشته  حضور یک بازیکن طراح و خلاق در میانه میدان پرسپولیس حس شود و پرسپولیس به چهارمین تساوی از چهار بازی خود دست پیدا کند.
بازی در پایان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: