bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۲۱۲ پروژه در شهرها و روستاهای استان بوشهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
حمید حیدری بریدی صبح امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر با بیان اینکه این نهاد 12 هزار و 765 مسکن مهر در شهرهای کم جمعیت استان بوشهر ساخته است اظهار داشت: از این میزان واحد مسکونی تاکنون 98 درصد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی از افتتاح 52 واحد مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این واحدها با اعتبار 43 میلیارد ریال ساخته شده که امروز در ایام دهه فجر تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این واحدها در زمینی به مساحت 2هزار و 200 متر مریع ساخته شده افزود: زیربنای این واحدها که در 4 طبقه ساخته شده شش هزار و 400 متر مربع است.

حیدری با بیان اینکه برای هر یک از این واحدها 50 میلیون تومان به متقاضیان وام پرداخت شده افزود: زیربنای هر کدام از واحدهای مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر بین 75 متر مربع تا 110 متر مربع است.

وی افزود: 10 واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر واگذار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در ایام دهه فجر طرحهای گوناگونی در استان بوشهر افتتاح شد خاطر نشان کرد: همزمان با ایام دهه فجر 212 پروژه در شهرها و روستاهای استان بوشهر با اعتبار 150 میلیارد ریال افتتاح شد.

حیدری افزود: در این ایام 199 بوستان روستایی با تجهیزات کامل، 5 طرح هادی روستایی و 8 زمین ورزشی چمن مصنوعی روستایی افتتاح شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: