bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان غایب و غیر غایب کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم متولد 1355 تا پایان بهمن ماه 1377 را برای انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند.
به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان یاد شده که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال 1395دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده است، حضور یابند. 
این اطلاعیه افزود: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن تهران بزرگ دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1395باید راس ساعت 6 صبح روز سه‌شنبه - 19 بهمن ماه امسال- به محل و مراکزی که از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 

براساس اطلاعیه یاد شده تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب ساکن سایر استان‌های کشور دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1395، باید راس ساعت 7 صبح سه‌شنبه - 19 بهمن ماه- به محل و مراکزی که از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
در این اطلاعیه تاکید شده است که حضور نیافتن به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود. همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند می‌توانند به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ یادشده اقدام و براساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: