bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
روز گذشته (۱۷بهمن‌ماه) نمایشگاه کتاب دانشگاه پیام نور اهرم با حضور فرماندار این شهر و برخی از مسوولان شهرستانی و دانشجویان این دانشگاه گشایش یافت.
بامداد جنوب: روز گذشته (۱۷بهمن‌ماه) نمایشگاه کتاب دانشگاه پیام نور اهرم با حضور فرماندار این شهر و برخی از مسوولان شهرستانی و دانشجویان  این دانشگاه گشایش یافت.
مسوول برگزاری این نمایشگاه کتاب در این باره گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم در همه حوزه‌ها نظیر تاریخ، روانشناسی، ادبیات، مدیریت و ... کتب خواندنی و موردنیاز جامعه دانشجویی را عرضه کنیم.
سیده اعظم هاشمی‌نژاد در ادامه در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه آشتی دانشجویان با کتاب بود، چراکه در سال‌های اخیر به‌دلیل شرایط زندگی و روی آوردن افراد جامعه به شبکه‌هایی مجازی، سرانه مطالعه در جامعه بسیار پایین است، ما به سهم خود در جامعه دانشگاهی در تلاش هستیم تا با برگزاری مداوم و هدفمند نمایشگاه کتاب به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بپردازیم.

وی با تاکید بر این‌که ما باید در ترغیب دانشجویان به حوزه کتابخوانی با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه بیش از پیش بکوشیم، افزود: چراکه کتاب به ما درست زندگی کردن و مثبت اندیشی را می‌آموزد. بنابراین اگر ما بتوانیم پدران و مادران کتاب دوستی پرورش بدهیم بدون شک در آینده با جامعه‌ای روبه‌رو خواهیم شد که آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی در آن کمرنگ است.
یادآوری می‌شود این نمایشگاه تا ۲۴ بهمن‌ماه در دانشگاه پیام نور پذیرای کتاب دوستان و دانشجویان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: