bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تاکید کرد: با روی کار آمدن رییس جمهور جدید امریکا شاید به نظر برسد تغییراتی صورت گرفته ولی جهان شاهد گوشه هایی از خصومت دیرینه آنها نسبت به ایران و ایرانیان است.
به گزارش مرور نیوز از اداره کل دیپلماسی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی روز پنجشنبه این مطلب را در واکنش به سخنان سخنگوی کاخ سفید عنوان کرد.

وی گفت: انتشار هر روزه اخبار گوناگون از تصمیمات و رفتارهای دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا و نادرست گویی های برخی مقامات جدید این کشور و اعتراضات گسترده ای که طی روزهای اخیر بسیاری از شهرهای مختلف آمریکا و در دیگر نقاط جهان بر گزار می شود، به وضوح از تغییر رییس جمهور در آمریکا حکایت دارد.

این مقام وزارت خارجه ادامه داد: ممکن است در آمریکا تغییراتی صورت گرفته باشد ولی آنچه به نظر می رسد تغییری نکرده، همان خصومت آمریکا نسبت به ایران و ایرانیان است که در این مدت کوتاه و با روی کار آمدن رییس جمهور جدید این کشور، جهان شاهد گوشه هایی از این خصومت دیرینه بوده است.

قاسمی ضمن یادآوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پایان سلطه آمریکا بر ایران تاکید کرد: ' موضوع دیگری که البته تغییر نکرده است عزم، ایمان و اراده دولت و ملت بزرگ ایران در استقلال خواهی و ادامه مسیر عزتمندانه، مدبرانه و هوشمندانه برای مقابله با توطئه ها، زیاده خواهی و دشمنی های مقامات کاخ سفید است.
نام:
ایمیل:
* نظر: