bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گناوه، در پی اعلام هواشناسی و ستاد بحران استان بوشهر مبنی بر وقوع بارندگی سیل آسا در این استان، روز شنبه در فرمانداری جلسه اضطراری تشکیل داد.
فرماندار گناوه با اشاره به حالت آماده‌باش تمامی ادارات و نهادهای این شهرستان به‌ویژه اعضای شورای مدیریت بحران طبق اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر، اظهار داشت: به منظور آمادگی این شورا در برابر بحران و حوادث احتمالی، مسئولان کارگروه‌های تخصصی تدابیر لازم اندیشیده و نقاط حادثه‌خیز نیز شناسایی شده است.

سیدعلی پاک نژاد از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست تا در صورت هرگونه اتفاقی در محل حادثه حضور یابند و همچنین از ادارات راه و شهرسازی و هواشناسی شهرستان خواست تا وضعیت راه‌ها و هوای منطقه را به فرمانداری به‌موقع اعلام کنند.

معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری گناوه گفت: با توجه به سیستم بارشی که در هفته جاری وارد منطقه خواهد شد، به منظور آمادگی کامل اقدام به برگزاری این جلسه شده است.

حمزه مسعودینیا  با اشاره به مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران افزود: به منظور آمادگی در برابر هرگونه حادثه و جلوگیری از خسارت احتمالی نقاط حادثه خیز مجدد سرکشی، پاکسازی و لایروبی کانال دفع آبهای سطحی در شهر و ضایعات نخاله ساختمانی در بستر رودخانه ها برای روان‌سازی آب انجام شود.

زارع مسئول اداره هواشناسی گناوه گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر یک سیستم بارشی از روز یکشنبه وارد منطقه می‌شود که به‌صورت متناوب تا اواخر هفته جاری ادامه دارد که شدت آن در روز دوشنبه در این شهرستان است.
برچسب ها: مدیریت ، بحران ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: