bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
بخشدار ویژه خارگ از آماده‌سازی جزیره خارگ برای جلوگیری و کاهش خسارات سیل احتمالی خبر داد.
 محمود رضایی در حاشیه نشست مدیریت بحران جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خارگ یکی از نقاط مهم و حیاتی کشور هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ استراتیژیک است و پس باید با برنامه ریزی های مدون و تشکیل کارگروه های متعدد در سطح بخش ویژه خارگ تمامی جوانب نگهداری و حفاظت از این جزیره دیده شود و یکی از نکات مهم مدیریت در زمان بحران در این جزیره است.

وی افزود: تمامی مدیران بخش ویژه خارگ باید آمادگی لازم طی روزهای آتی برای مقابله با بحران‌های احتمالی را داشته باشند و به تمامی ادارات مستقر در جزیره خارگ آماده باش لازم داده شده است و باید گزارشات خسارات احتمالی را سریعا به بخش ویژه خارگ برای تصمیم‌گیری و ارائه گزارش به مقامات استانی ارسال کنند.

رضایی تصریح کرد: مقرر شده تا شهرداری و مدیریت عملیات عمومی نسبت به تخلیه و پاک‌سازی فوری نخاله‌های موجود در شهر و در مسیر کانال‌ها و همچنین هرس کردن درختان در معابر سطح جزیره و جمع‌آوری آنان با قید فوریت اقدام کنند.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: به پایگاه امداد و نجات، جمعیت هلال احمر جزیره خارگ و بیمارستان خلیج فارس آماده‌باش کامل داده شده تا در صورت نیاز تدابیر لازم اتخاذ شود.
برچسب ها: جامعه ، خارگ ، جلوگیری ، سبل
نام:
ایمیل:
* نظر: