bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی از ورزشگاه ۱۵۰۰ نفری فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر بازدید کرد.
 جوزپ ماندولادو ، نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی گفت : فوتبال ساحلی ایران در چند سال اخیر روند درخشانی داشته و در سطح جهان زبانزد است که البته این موضوع را میدون مدیریت خوب پریا شهریاری هستید. ورزشگاه جدید بوشهر با چنین ظرفیت و امکاناتی تحسن برانگیز است و از نظرم کامل ترین ورزشگاه فوتبال ساحلی ایران خواهد بود.

وی ادامه داد : در سطح جهان مسابقات فوتبال ساحلی زیادی برگزار می شود که برای آن رویدادها ورزشگاه های پیش ساخته آماده و نصب می شود و پس از پایان مسابقات مجددا قطعات آن باز می شوند. از این نظر تعداد ورزشگاه های دائم در سطح جهان زیاد نیست اما در ایران ورزشگاه های خوب و دائمی وجود دارد که این ورزشگاه تازه احداث شده در بوشهر کاملا دارای استانداردهای جهانی است.
وی تاکید کرد : این ورزشگاه کاملا امکانات برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را دارد و از ظرفیت های آن در رویدادهای متنوعی باید بهره برد.
ماندولادو در پایان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر گفت : ساخت چنین ورزشگاهی تعهد، علاقه مندی و دید حرفه ای شما نسبت به رشد و توسعه فوتبال ساحلی در سطح استان را تایید می کند و از طرف سازمان جهانی فوتبال ساحلی از نقش پر رنگ شما در این مسیر مهم تشکر ویژه ای دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: