bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
شهردار منطقه دو شهرداری بندر بوشهر نسبت به آنچه که جابجایی حصار و تصرف قسمتی از پیاده رو بلوار شهید یاسینی توسط نیروی دریایی بوشهر صورت گرفته معترض است.
مقام مسئول در شهرداری بوشهر گفت:شهرداری بندر بوشهر جهت رفاه حال شهروندان و برای استفاده ی عموم مردم از بخشی از زمین های پایگاه دریایی مذاکراتی را با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر آغاز کرد که نیرو دریایی نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده بودند رها سازی باید انجام شود تعاملات خوبی را در این زمینه انجام دادند.
وی افزود:شهرداری بوشهر نیز بر اساس اصول شهرسازی و منطبق بر طرح تفصیلی جهت توسعه ی پیاده روهای خیابان های سطح شهر و بهسازی شوارع اقدام به موزاییک فرش قسمتی از بلوار شهید یاسینی کرد.

شهردار منطقه ی دو ضمن اشاره به مشکلات و بودجه های فراوانی که برای فعالیت های عمرانی صرف می شود گفت:متاسفانه دو ماه پس از اتمام کار و بهره برداری قسمتی از پیاده رو بلوار شهید یاسینی نیرو دریایی در حرکتی شبانه و بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به جابجایی حصار کرده و بخشی از این پیادرو که جهت استفاده ی عموم مردم بوشهر با صرف هزینه های زیادی موازییک فرش شده بود را در محدوده ی حصر خود قرار داده است.

پژمان الهی با اشاره به اینکه نیرو دریایی این اقدام خود را به جهت آنچه که مالکیت خود در اسناد مالکیت می نامد انجام داده گفت: حصار نیرو دریایی بوشهر سال ها در موقعیت قبلی بوده است و شهرداری بوشهر نیز طبق طرح تفصیلی اقدام به بهسازی این پیاده رو کرده است.اکنون که کار به اتمام رسیده و دو ماه از بهره برداری آن می گذرد نیرو دریایی با جابجایی حصار موجب نارضایتی مردم گردیده است.

این مقام مسئول در شهرداری بوشهر اظهار داشت:اکنون نیرو دریایی بخشی از این پیاده رو را تصرف کرده و با گذاشتن نگهبانانی ۲۴ ساعته مردم بوشهر را از استفاده ی  از این پیادو رو محروم کرده است که امیدواریم با تعاملات خوبی که بین شهردای و نیرو دریایی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر وجود دارد این مسئله جهت رفاه حال شهروندان بوشهری هر چه سریع تر حل گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: