bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
رییس هیئت‌مدیره جامعه هتلداران ایران گفت:‌ «کاهش مسافر و اوضاع بد اقتصادی باعث شده برای نوروز امسال بیشتر هتل‌ها از افزایش نرخ اقامت صرف‌نظر کنند.»
رضا ساکی:
رییس هیئت‌مدیره جامعه هتلداران ایران گفت:‌ «کاهش مسافر و اوضاع بد اقتصادی باعث شده برای نوروز امسال بیشتر هتل‌ها از افزایش نرخ اقامت صرف‌نظر کنند.»

منظور آقای رئیس این است که هتل‌ها عید گران نمی‌شوند. البته برای بسیاری از مردم ایران مهم نیست که هتل‌ها چه قیمتی دارند، چون مردم ایران در تعطیلات نوروز دو دسته‌اند، دسته اول آن‌هایی که به گرجستان می‌روند و قیمت هتل در ایران برای‌شان مهم نیست و دسته دوم آن‌هایی که هنگام سفر در چادر اقامت می‌کنند و قیمت هتل برای‌شان مهم نیست و اگر بخواهند یک شب خاطره‌انگیز داشته باشند، می‌روند در مسافرخانه می‌خوابند.

اما چون اسم گرجستان را آورده‌ام، باید توضیح بدهم، چون شاید شما که ماهواره ندارید خبر نداشته باشید که چه خبر است. بعد از ناامنی‌های ترکیه حالا کم‌کم گرجستان تبدیل به مقصد اول ایرانی‌ها برای تعطیلات نوروز شده است. گرجستان نسبت به کشورهای دیگر همسایه چند ویژگی دارد؛ اول این که از خیلی کشورها خارج‌تر است، مثلا از کشور جمهوری آذربایجان خیلی خارج‌تر است. دوم این‌که آنجا ارزان‌تر از سفر به کیش است، البته سوم و چهارمی هم دارد که چون بدآموزی دارد، نمی‌توانم بگویم.

خلاصه که ایرانی‌ها که یک زمان دبی را رونق دادند و بعد در آبادانی تایلند کوشیدند و بعد ترکیه را آباد کردند، حالا سعی در پر کردن جیب گرجستان دارند. البته یک خوبی سفر به گرجستان این است که مثل سفر به تایلند نیست که که آدم خجالت بکشد بگوید و یا قسم بخورد که برای استفاده از طبیعت تایلند به آنجا سفر کرده‌ است. شما با صدای بلند می‌توانید بگویید گرجستان بوده‌ام. فقط یادتان باشد طوری در گرجستان بگردید که اگر یکی از همکاران لایو شما را در اینستاگرامش پخش کرد، دست‌ کم برای طی کردن مراحل اخراج، روی برگشتن به اداره را داشته باشید.
برچسب ها: طنز ، هتل ، عید ، گرجستان
نام:
ایمیل:
* نظر: