bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۲۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
مدیرکل ارشاد استان:
وی با بیان اینکه انتظار می رود با از سرگیری فعالیت های این خانه شاهد ساماندهی فعالیت رسانه ها و مطبوعات استان بوشهر باشیم، با آغاز فعالیت خانه مطبوعات دوره های آموزشی خبرنگاران نیز برگزار خواهد شد.
بامداد24: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات و رسانه های این استان تا زمان تعیین مکان دایمی آن به صورت موقت در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی این شهر استقرار یافته است.

حمیده ماحوزی درگفت وگو با ایرنا افزود: با تدابیر انجام شده خانه مطبوعات بوشهر به تجهیزات اداری مورد نیاز نیز مجهز شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود با از سرگیری فعالیت های این خانه شاهد ساماندهی فعالیت رسانه ها و مطبوعات استان بوشهر باشیم، با آغاز فعالیت خانه مطبوعات دوره های آموزشی خبرنگاران نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: خبرنگاران به منظور بهره مندی از امکانات رفاهی معاونت مطبوعاتی باید اقدام به ثبت نام در سایت سمان کنند.

ماحوزی اظهارکرد: درسال جاری به منظور ارج و ارزش نهادن به خانه مطبوعات و رسانه های بوشهر برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران را به آنها واگذار کردیم و با این وجود باز هم همکاری لازم را برای برگزاری این آیین انجام دادیم.

وی با اشاره به این که پروانه کار نشریات باید توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها به تایید و امضا برسد یادآور شد: نشریاتی که انتشار آنها منظم و در زمان تعریف شده نباشد براساس ماده 16 قانون مطبوعات لغو امتیاز خواهند شد.

ماحوزی اظهارکرد: نشریات محلی برای دریافت یارانه مناطق محروم تنها درقبال انتشار نشریات در استان خودشان یارانه می گیرند و ارسال نشریات آنها به سایر استانها تاثیری درافزایش میزان یارانه های آنها نخواهد داشت.

وی بیان کرد: با شاخص هایی که بزودی برای نشریات تعریف خواهد شد واگذاری آگهی به نشریات از طریق سامانه الکترونیکی صورت خواهد گرفت.

ماحوزی درباره تشکیل کمیته سینمایی گفت: این کمیته با قانونی که برای آن تعریف شده درهر استان به ریاست استاندار تشکیل شده که انتظار داریم استاندار بوشهر همچون گذشته به تشکیل چنین کمیته هایی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی یادآور شد: براساس قوانین جدید سینماهای دیجیتال نیز باید به سیستم مکانیزه مجهز شده تا میزان فروش آنها مشخص باشد و چنانچه اقدامی در این زمینه نکنند، سلب امتیاز خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: