bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ساماندهی گلزار شهدای بوشهر و تبدیل آن به مرکز فرهنگی از برنامه‌های مهم این نهاد است که برای تحقق این مهم ۱۳ میلیارد ریال تخصیص یافت.
حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری بعدازظهر امروز در آئین تجلیل از مادران و همسران شهدا با گرامیداشت روز شهدا و تسلیت سالروز وفات ام‌البنین(س) اظهار داشت: این استان 2 هزار و 121 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده که از این میزان 162 شهید مفقود‌الاثر هستند.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی به واسطه خون پاک و مطهر شهدا است تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون خون شهدا هستیم از این رو تکریم و جلب رضایت خانواده‌های شهداء از وظایف همگانی است.

‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر ساماندهی گلزار شهدا افزود: تمامی گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شده که بر‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده گلزار شهدای مراکز شهرستان‌ها به مراکز فرهنگی تبدیل می‌شود.

تشکری از تخصیص 13 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: ساماندهی گلزار شهدای بوشهر  و تبدیل آن به مرکز فرهنگی از برنامه‌های مهم این نهاد است که برای تحقق این مهم 13 میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی با تاکید بر حل اشتغال فرزندان شهدا تصریح کرد: هم‌اینک 939 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگر در این استان فاقد شغل هستند که دغدغه اصلی  این نهاد است.

‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه دیگر مشکل خانواده‌های شهدا موضوع مسکن است افزود: متولیان امر تاکنون در این زمینه به وعهده‌ها و قول‌های خود عمل نکرده‌اند.

وی با تاکید بر تحقق وعده‌های ارائه شده  بیان کرد: انتظار داریم با عملی شدن قول‌های مسئولان مربوطه رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در موضوع تامین مسکن جلب شود.

تشکری با اشاره به خدمات درمانی به خانواده معظم ایثارگران افزود: در زمینه درمان در حوزه خانواده معظم ایثارگران اقدامات خوبی صورت گرفته که راه‌اندازی موسسه توان‌بخشی ایثار بوشهر گامی از این اقدام‌ها محسوب می‌شود.

در این آئین از مادران و همسران شهدای استان بوشهر تجلیل و گلزار شهدای شهر بوشهر غبار‌روبی و گل‌افشانی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: