bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
در جریان اردوی امارات کارلوس کی روش از مربیان ایرانی کادرفنی تیم ملی دلخور شد دیگر نتوانست به مانند قبل از آنها به عنوان دستیاران خود نام ببرد و کاملا پیدا بود دیگر تمایلی به استفاده از آنها ندارد و وقتی رئیس فدراسیون تیم ملی اعلام می کند ترکیب کادر فنی تیم ملی به زودی اعلام می شود؛ یعنی نارضایتی کی روش ادامه همکاری آنها را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
لیست تیم ملی ایران در حالی ساعاتی پیش توسط کی روش اعلام شد که هنوز خبری از حضور مربیان ایرانی روی نیمکت تیم ملی نیست، پس از اتفاقات ماه های اخیر حول تیم ملی، گویا کادر فنی این تیم نیز دستخوش تغییر شده و تعدادی از مربیان تغییر خواهد کرد اما این تغییر هنوز رسانه ای نشده است.

صبح امروز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرد تا ساعاتی بعد ترکیب کادر فنی را نیز اعلام خواهند کرد اما این اتفاق هنوز نیفتاده تا در این باره همه چیز در حد گمانه زنی باشد.
پس از آنکه در جریان اردوی امارات کارلوس کی روش از مربیان ایرانی کادرفنی تیم ملی دلخور شد دیگر نتوانست به مانند قبل از آنها به عنوان دستیاران خود نام ببرد و کاملا پیدا بود دیگر تمایلی به استفاده از آنها ندارد و وقتی رئیس فدراسیون تیم ملی اعلام می کند ترکیب کادر فنی تیم ملی به زودی اعلام می شود؛ یعنی نارضایتی کی روش ادامه همکاری آنها را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
هر آنچه که هست فعلا تکلیف مربیان حاضر در تیم ملی مشخص نشده و پس از مدت ها انتظار برای رونمایی از لیست بازیکنان، باید منتظر اعلام نام مربیان تیم ملی نیز بمانیم.
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، کی‌روش
نام:
ایمیل:
* نظر: