bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
جایگاه های سوخت سی ان جی استان که استاندارد لازم را ندارند پلمپ می شوند.
 مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: داشتن ایمنی و استاندارهای لازم در جایگاه های سی ان جی از موارد مهم مدنظر اداره کل استاندارد است.

محمدرحیم بهره مند افزود: در استان بوشهر 34 جایگاه سی ان جی داریم که سه جایگاه آن غیرفعال است و از 31 جایگاه فعال 21 جایگاه آن ایمنی لازم را ندارند.

وی اضافه کرد: برای هر جایگاه سوخت سی ان جی به لحاظ ایمنی 130 شاخص در نظر گرفته شده است که 15 مورد آن شاخص های بحرانی هستند که هرکدام از این جایگاه ها باید حتما داشته باشند تا مشمول رعایت حداقل ایمنی شوند.

بهره‌مند با بیان اینکه اینکه 21 جایگاه سی ان جی در استان شرایط لازم ایمنی را ندارد بیان کرد: 14 جایگاه مربوط به شهرداری‌ها است که با وجود جلسات مکرر، آموزش های لازم و تذکرات داده شده متاسفانه همچنان اقدامی برای ایمنی این جایگاه‌ها انجام نداده اند و جان شهروندان را در معرض خطر قرار می‌دهند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر ادامه داد استان بوشهر در منطقه مرطوب قرار دارد و پوسیدگی و زنگ زدگی از موضوعات مهم و حائز اهمیت در جایگاه های سوخت است، در حالی که برخی مخازن و اتصالات پوسیدگی و نشتی دارند و برخی نیز شیر اطمینان ندارند.


وی از پلمپ جایگاه های ناایمن سوخت خبرداد و گفت: هشت جایگاه سوخت سی ان جی در وضعیت بحرانی قرار دارند که اگر در مدت یک هفته رفع نقص نشوند پلمپ می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: