bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
مهدی طارمی با بدشانسی نتوانست در جریان بازی گلی به سود خود کند و در کنار فرصت‌سوزی‌هایی که داشت دو بار هم ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد.
او اما در ادامه توانست با اعتماد هم‌تیمی‌هایش در این جدال ضربه پنالتی سرخپوشان را به گل تبدیل کند تا بار دیگر در صدر جدول گلزنان حضور یابد. طارمی در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم. این قهرمانی را به همه هواداران، مدیران و بازیکنان پرسپولیس تقدیم می‌کنم. فشاری روی من نبود که نتوانم بازی کنم. برخی‌ها بعد از بازی با الریان حرف‌هایی زدند که برایم مهم نیست. من فقط بازی خودم را انجام می‌دهم. به هر حال هر بازیکنی یک روز گل می‌زند و یک روز نمی‌تواند این کار را بکند. بازی با الریان تمام شده است. هر چند که من آن را فراموش نمی‌کنم اما فشاری هم روی من نبود.

طارمی در خصوص این‌که چرا به‌دلیل دستور برانکو مبنی بر محرومیت از زدن ضربه پنالتی بار دیگر پشت ضربه قرار گرفته بود گفت: برانکو گفته بود که سید پنالتی را بزند اما در جریان مسابقه بازیکنان از من خواستند این کار را بکنم و من هم قبول کردم.
آقای گل سرخپوشان در خصوص فحاشی شکل گرفته در این دیدار گفت: هر جا می‌رویم باید حاشیه‌هایی برای ما ایجاد شود. برخی از تبریزی‌ها خودشان هم طرفدار پرسپولیس بودند و جالب اینجاست که خودشان به خودشان فحش می‌دادند و سنگ می‌زدند. چرا باید به مرحوم هادی نوروزی فحش بدهند. او که دستش از دنیا کوتاه است. حالا بعد از این همه توهین چه می‌شود؟ مگر ما نبودیم که ابتدای بازی یک دقیقه به احترام مردمی که جان خودشان را در سیل از دست دادند، سکوت کردیم؟ ما از این موضوع ناراحت شدیم که چرا آنها به مرحوم نوروزی فحش می‌دادند. نمی‌دانم این چه داستانی است؟ به خدا قسم ما هم مانند همین مردم ناموس داریم. خواهش می‌کنم فحش ندهید. مگر بعد از فحاشی چه چیزی نصیب‌تان می‌شوند.

طارمی در خصوص انگیزه‌هایش در ادامه فصل برای کسب عنوان آقای گلی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا آقای گل شوم و این موضوع برایم مهم است. من نمی‌دانم داستان جبران کردن در ایران چیست که مد شده است. وقتی یک موضوع یا بازی تمام شده یعنی تمام شده است. نمی‌توانیم برگردیم و دوباره مقابل الریان پنالتی بزنیم. البته باید در آسیا با قدرت ظاهر شویم. در بازی بعدی سروش و سید‌جلال را که نقش اساسی در تیم دارند، در اختیار نداریم اما ما قبلا هم بازی بدون مهره‌های کلیدی را تجربه کرده‌ایم. تیم ما به بازیکن متکی نیست و خیلی همدل هستیم. کار سختی داریم اما می‌توانیم پیروز شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: