bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
طغیان ساسان انصاری در روزی که مهدی طارمی گلزنی و کاوه رضایی گلسازی کرد، باعث شد تا مهاجم فولادی ها کماکان در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم باقی بماند. ​​​​​​​
پنج مهاجم حاضر در لیگ برتر، پنج بازیکن اول جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم را تشکیل داده اند، بازیکنانی که با گل ها و پاس گل های خود توانسته اند باعث برتری تیم های شان در دیدارهای مختلف شوند. 

 
اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان – 21 امتیاز 
مدت ها بود چیز خاصی از مهاجم فولادی ها ندیده بودیم، ساسان انصاری که کم کم در حال از دست دادن عنوان آقای گلی بود در بهترین زمان توفان به راه انداخت با دو گلی که در دیدار برابر نفت به ثمر رساند، هم خود را 15 گله کرد و هم باعث کسب امتیاز فولاد در تهران شد. ساسان اکنون با این تعداد گل به طور مشترک در صدر گلزنان لیگ قرار دارد؛ ضمن اینکه وی تاکنون 2 بار گلسازی کرده و 4 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است. 
 
 
دوم – مهدی طارمی، پرسپولیس – 18.5 امتیاز 
مدافع عنوان آقای گلی لیگ برتر در بازی اخیر سرخ پوشان نیز موفق به گلزنی شد تا از کورس رسیدن دوباره به این عنوان عقب نماند، مهدی طارمی که به مانند همیشه در بازی برابر ماشین سازی نیز نتوانست از تمام موقعیت های خود استفاده کند، تاکنون 15 گلر به ثمر رسانده است، او 1 پاس گل از خود به جا گذاشته و تاکنون 3 موفق شده برای تیمش پنالتی به دست بیاورد، ضرباتی که تنها دو گل برای پرسپولیس به همراه داشته است. 

 
سوم – کاوه رضایی، استقلال – 15 امتیاز 
مهاجم اصلی آبی ها یکی از بهترین گلسازهای لیگ محسوب می شود، رضایی که در بازی اخیر نیز پاس گل دوم استقلالی ها را مهیا کرد، تاکنون موفق شده 8 بار برای تیمش گلسازی کند و از این نظر به طور مشترک بهترین گلساز لیگ شود، کاوه رضایی علاوه بر پاس های خود 7 بار نیز توانسته دروازه حریفان را باز کند و برای استقلالی ها گلزنی کند. 

 
چهارم – محمد قاضی، نفت تهران – 14 امتیاز 
مهاجم سابق سرخابی های پایتخت در بازی هفته گذشته برابر فولادی ها موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند، قاضی که یکی از بهترین فصل های دوران بازیگری خود را پشت سر می گذارد با دو گلی در بازی گذشته به ثمر رساند، موفق شد تعداد گل های خود را به عدد 12 برساند، عددی که با توجه به سه بازی باقی مانده می تواند تغیر کند، قاضی تاکنون 2 پاس گل نیز از خود به جا گذاشته است ضمن اینکه 1 پنالتی نیز به دست آورده و نتوانست آن را به گل تبدیل کند. 
 

پنجم – حسن بیت سعید، استقلال خوزستان، 14 امتیاز 
بیت سعید در بازی خوزستانی ها در هفته بیست و هفتم موفق نشد کاری از پیش ببرد، مهاجم سوسنگردی آبی پوشان که یکی از مهمترین ارکان هجومی تیمش محسوب می شود، تاکنون توانسته 9 بار برای پورموسوی و یارانش گلزنی کند، البته بیت سعید در گلسازی نیز یکی از بازیکنان موفق لیگ محسوب می شود، او 5 بار با پاس های خود موجبات گلزنی تیمش را فراهم کرد. 
 

ششم – گادوین منشا، پیکان – 13 امتیاز 
مهاجم خارجی پیکانی ها که در میانه های لیگ پیراهن این تیم را به تن کرد، خیلی زود توانست خود را به عنوان یکی از زهردارترین مهاجمانی که به لیگ ایران آمده معرفی کند. منشا که این روزها خریداران زیادی نیز پیدا کرده است تاکنون12 بار برای خودروسازان گلزنی کرده تا یکی از بازیکنان صدرنشین در جدول گلزنان محسوب شود. منشا یک بار نیز با پاس خود دیگر مهاجم تیمش را در معرض گلزنی قرار داد. 
 
 
ششم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی – 13 امتیاز 
حضور یک مدافع در صدر این لیست کمی عجیب به نظر می رسد، کاپیتان دوم تبریزی ها 6 بار توانسته برای این تیم در لیگ شانزدهم گلزنی کند، ایرانپورسان علاوه بر تعداد گل هایی که به ثمر رسانده 6 بار نیز اقدام به گسازی کرده و دیگر تراکتوری ها را در موقعیت باز کردن دروازه حریف قرار داد، او 1 بار نیز موفق شد یک ضربه پنالتی به دست بیاورد، ضربه ای که یک گل به همراه داشت. 
 

هفتم – امید ابراهیمی، استقلال – 12 امتیاز 
امید ابراهیمی در بازی گذشته آبی ها برابر صبا موفق شد با گل های خود سه امتیاز حیاتی را  به حساب تیم واریز کند، او با این عملکرد خوب توانست تعداد گل های خود را به عدد 7 برساند، امید البته علاوه بر گلزنی در گلسازی نیز موفق بوده و 4 بار با ارسال پاس های مناسب خود زمینه ساز گلزنی در استقلال بوده است. او یک پنالتی نیز به دست آورده که یک گل برای تیم به همراه داشت.
برچسب ها: لیگ ، ارزشمند ، بازیکنان ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر: