bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
شاهین شهرداری بوشهر در هفته ششم مرحله دوم لیگ دسته دو کشور توانست در یک بازی خارج خانه، تیم شهرداری همدان متوقف و به یک امتیاز با ارزش دست پیدا کند. شاهین با این امتیاز، در جدول گروه خود 9 امتیازی شده و به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نفت و گاز گچساران، در رده سوم قرار گرفته است. در ادامه این گزارش با سرمربی تیم شاهین شهرداری ارتباط برقرار کردیم و در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو کردیم.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
شاهین شهرداری بوشهر در هفته ششم مرحله دوم لیگ دسته دو کشور توانست در یک بازی خارج خانه، تیم شهرداری همدان متوقف و به یک امتیاز با ارزش دست پیدا کند. شاهین با این امتیاز، در جدول گروه خود 9 امتیازی شده و به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نفت و گاز گچساران، در رده سوم قرار گرفته است. در ادامه این گزارش با سرمربی تیم شاهین شهرداری ارتباط برقرار کردیم و در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو کردیم.

حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد تساوی با تیم شهرداری همدان گفت: با احتساب این بازی، ما در مجموع چهار بازی (‌دو بازی در مرحله مقدماتی و دو بازی در مرحله دوم مسابقات) با این تیم داشتیم. در مرحله مقدماتی این تیم چهار امتیاز از ما گرفت و به همین دلیل بچه‌های ما مصمم بودند که در دور دوم مسابقات بتوانند در مقابل این تیم بهترین عملکرد را داشتند باشند و جبران مافات کنند. خوشبختانه در بازی رفت که در بوشهر برگزار شد، توانستیم 3 امتیاز کامل بازی را به‌دست آوریم و به‌نوعی انتقام خود را بگیریم. ما در بازی برگشت شناختی خوبی از حریف داشتیم و می‌دانستیم که این تیم در خانه خود مطمئنا برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رود، چراکه همدانی‌ها مجبور به کسب 3 امتیاز بودند تا از دیگر رقبا صعود عقب نمانند. ما هم برای این‌که در این راه از رقبا جدا نمی‌شدیم، نباید در این بازی بازنده می‌شدیم و خوشبختانه با ارائه یک بازی خوب و برنامه‌ریزی شده به‌وسیله بازیکنان شاهین توانستیم حداقل از این بازی خارج خانه یک امتیاز با ارزش کسب کنیم. بچه‌های ما در این بازی به خوبی برنامه‌هایی که در تمرینات به آنها گوشزد کرده بودیم به خوبی اجرا کردند و مانع بازیسازی تیم حریف شدند. ما در این بازی موقعیت خطرناکی به حریف ندادیم و در مقابل اگر مقداری بچه‌ها دقت می‌کردند، می‌توانستیم به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم. به هر حال همین یک امتیاز هم برای ما خیلی خوب است و امیدارم در بازی‌های آینده ( 3 بازی در خانه و یک بازی خارج خانه) بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و به لیگ یک صعود کنیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری در پاسخ به این‌که از عملکرد تیمش در نیم فصل اول مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دو راضی بود یا خیر، تاکید کرد: برنامه و هدف اصلی ما در نیم فصل اول این بود که با توجه به 3 بازی خارج خانه و دو بازی خانگی، حداقل 10 امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. الان همانطور که گفتم 3 بازی در خانه و یک بازی در خارج از خانه (بدون احتساب بازی با شهرداری همدان) داریم که این بدین معنی است که همه چیز در دست خودمان است. اگرچه بازی‌های در خانه هم سخت است و تیم‌های مدعی برای بهترین بازی خود به بوشهر می‌آیند تا نتیجه لازم را کسب کنند. روی کاغد در شرایط خوبی به سر می‌بریم و اگر بچه‌هایمان توکل داشته باشند، می‌توانیم از این موقعیت‌های به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. البته من اعتقاد دارم تماشاگران من هم سهم زیادی در درصد موفقیت ما دارند و حتما برای حمایت تیم محبوب خود به ورزشگاه می‌آیند. 

وی در بخش دیگر از سخنانش، در مورد شرایط تیم فوتبال پارس جم و احتمال صعود این تیم به لیگ برتر یادآور شد: تیم پارس جم تیمی است که امکانات خوبی دارد و در این راه هزینه‌های خوبی کرده است. مهم‌ترین نکته این است که کار‌هایی که در این باشگاه انجام می‌شود، حرفه‌ای است و همین مساله باعث شده است که در مورد حرفه‌ای بودن این باشگاه، جای سوالی باقی نگذاشته باشد. پرداخت‌ها در این تیم به خوبی انجام می‌گیرند. جدا از این تیم به خوبی برای لیگ یک بسته شده، مربی باسابقه‌ای در این تیم فعالیت می‌کند و با این دلایل، این تیم حتما یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فوتبال خواهد بود. پارس جم با شاهین سال 87 خیلی فرق می‌کند، چراکه پارس جم پشتوانه مالی خوبی دارد ولی متاسفانه شاهین در آن زمان پشتوانه مالی خوبی نداشت. باشگاه شاهین، یک باشگاه مردمی بود ولی پارس جم یک باشگاه دولتی است و اگر دولت اجازه دهد، این تیم هیچوقت دچار مشکلات مالی نخواهد شد و برنامه‌های بلند مدت به کار خود ادامه خواهد.

همانطور که سرمربی شاهین شهرداری گفت، این تیم 3 بازی خانگی در پیش دارد که برای صعود به لیگ یک، این 3 بازی تقریبا سرنوشت شاهین را مشخص خواهند کرد. پس حالا نوبت هواداران شاهین شهرداری است که با حضور خود در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، روحیه و دلگرمی خوبی به این تیم بوشهری بدهند تا با خواست خدا، شاهین پس از مدت‌ها دوری، به لیگ دسته یک برگردد. بله، همانطور که قبلا گفته شده، اردیبشت ماه امسال مطمئنا یکی از سخت‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین اردیبهشت‌های شاهین شهرداری است. به قول عبدالرضا کللی «دو دیدار خانگی در اردیبهشت دوست داشتنی، من عازم ورزشگاه هستم می‌دانم که تو هم می‌آیی تا نغمه‌‌ ای کبوتر نگران باش که شاهین آمد را سر دهیم. دو‌، سه‌شنبه به یاد ماندنی در راه است هیچکدام از شاهینی‌ها در خانه نمی‌مانند و مثل من و تو به ورزشگاه می‌آیند، مطمئن باش»

نام:
ایمیل:
* نظر: