bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
حسین پور‌امینی در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
پارس جم به احتمال 90 درصد یکی از تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر کشور است تا پس از پنج سال دوری، باز هم یک تیم از استان بوشهر در این لیگ حاضر باشد اما علاوه بر کادر فنی و مدیریت، بازیکنان این تیم هم تاثیر زیادی در این اتفاق داشته‌اند
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
پارس جم به احتمال 90 درصد یکی از تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر کشور است تا پس از پنج سال دوری، باز هم یک تیم از استان بوشهر در این لیگ حاضر باشد اما علاوه بر کادر فنی و مدیریت، بازیکنان این تیم هم تاثیر زیادی در این اتفاق داشته‌اند. یکی از این بازیکنان تاثیرگذار، حسین پور‌امینی، بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر است که مطمئنا در حال سپری کردن یکی از بهترین فصول بازیگری خود است. او که وظیفه هابفک میانی در تیم پارس جم را دارد، به‌خوبی در میانه میدان بازی را به‌نفع پارس جم کنترل می‌کند و با پاس‌های بلند، برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت‌سازی می‌کند. حال امروز ما به سراغ این بازیکن تاثیرگذار بوشهری رفتیم تا از آخرین وضعیت او و تیمش مطلع شویم. 

حسین پور‌امینی در گفت‌وگو با بامدا جنوب در مورد شرایط صعود پارس جم و احتمال بالای صعود این تیم گفت: به هر حال ما هنوز به‌طور صد‌درصد صعود نکرده‌ایم و فرصت بسیار خوبی برای این کار در پیش داریم. نتیجه بازی ما در برابر استقلال اهواز (‌که سقوطش قطعی شده است) اصلا مشخص نیست و با توجه به این‌که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد، به همین دلیل بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم که در این بازی برنده شویم تا صعود خود را به لیگ برتر مسجل کنیم. البته جای دارد از هواداران و تماشاگران جمی هم تشکر و قدردانی کنم. آنها هفته قبل ورزشگاه را پر کرده‌ بودند که این حضور در این سال‌ها بی‌سابقه بود. خدا را شکر ما جواب حمایت آنها را با کسب سه امتیاز با ارزش دادیم. مطمئنا حضور آنها در بازی آخر هم می‌تواند به روحیه و انگیزه بچه‌ها کمک زیادی کند.
وی در ادامه گفت‌وگو در مورد سرمربی این تیم، مهدی تارتار یادآور شد: آقای تارتار با وجود این‌که سال اول مربیگری در لیگ دسته یک را سپری می‌کند با برنامه‌ریزی مناسب و تجربه بالا، تیم را به خوبی مدیریت کرد. او در این فصل کمک شایانی به این تیم کرده است و باید از زحماتی که این مربی باسابقه برای پارس جم کشیده است، تقدیر شود. مطمئنا پارس جم باید صعود خود به لیگ برتر را مدیون مهدی تارتار باشد. البته آقای رضاییان هم روز گذشته اعلام کرد که آقای تارتار یک فصل دیگر در این تیم می‌ماند که این مساله، خبر خوبی برای بازیکنان و هواداران این تیم خواهد بود. ولی همچنان مشخص نیست که تا سال آینده چه اتفاقاتی در این تیم رخ خواهد داد و با وجود این، مطمئنا آقای تارتار برنامه‌های خوبی برای فصل آینده داشته است که مدیران باشگاه قرارداد او را تمدید کرده‌اند.

بازیکن تیم پارس جنوبی جم در مورد احتمال تبدیل شدن شرایط این تیم جمی به تیم شاهین بوشهر (‌در لیگ برتر) خاطرنشان کرد: با توجه به حمایتی که مدیران پارس جنوبی از این تیم می‌کنند، مطمئنا که اتفاقاتی در باشگاه شاهین بوشهر (‌در زمانی که در لیگ برتر بود) رخ داد، در این باشگاه رخ نمی‌دهد. تیم شاهین بوشهر، به‌وسیله مدیران باشگاه از هم پاشید و به همین دلیل نتوانست در لیگ برتر دوام بیاورد. با شناختی که از آقای رضاییان دارم، هیچ شکی ندارم که پارس جم بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر به میدان می‌رود و بدون مشکل خاصی به‌کار خود این لیگ ادامه خواهد داد، چراکه حمایت مدیران را به‌دنبال خود دارد. اتفاقی در  شاهین شهرداری رخ داد، هم‌اکنون در ایرانجوان نیز در حال رخ دادن است. اگر مشکلات مدیریتی در ایرانجوان وجود نداشت، به جرات می‌توانم بگویم که این تیم امسال یکی از کاندیدای صعود به لیگ برتر فوتبال بود. وقتی مدیران باشگاه، از تیم حمایت نمی‌کنند، وضعیت همین می‌شود که تیم در خطر سقوط به لیگ دسته 2 قرار می‌گیرد ایرانجوان بازیکنان خوب و با استعدادی دارد ولی همانطور که همه می‌دانند به‌دلیل مشکلات مالی، این تیم در وضعیت بدی قرار گرفته است.
پور امینی با بیان این‌که در ایرانجوان، سهامداران باشگاه با هم مشکل دارند، تصریح کرد: اختلافات زیاد میان سهامداران باشگاه، به بدنه این تیم مردمی ضربه سختی وارد کرده است که شاید حالا حالا این زخم خوب نشود. باشگاه ایرانجوان با دو زمینی که در اختیار دارد به‌خوبی می‌تواند تیم‌داری کند ولی اختلافات مانع این کار می‌شود و ضربه آن را مطمئنا جوانان تیم می‌خورند. در دیگر‌ تیم‌های استان نیز، مساله مدیریت عامل مهم عدم موفقیت آنهاست. همانطور که می‌دانید، در ورزش اصلی‌ترین مبحث، مدیریت است ولی در استان بوشهر، مدیر خوب و ورزشی کم داریم کسی که بتواند منابع مالی تیمش را تامین کند و آن را به دور از مشکلات نگه دارد. این مسائل دست به دست هم می‌دهند تا جوانان ما نتوانند خود را به جامعه فوتبال نشان بدهند و به همین دلیل از بوشهر می‌روند.

وی در پایان گفت‌وگو در بومی‌گزینی در پارس جم گفت: در فوتبال امروزی، دیگر بومی و غیر بومی تاثیری ندارد اما در جم بازیکنانی داریم که استعداد بالایی دارند و یک‌روز می‌تواند کمک حال این تیم در لیگ برتر باشند. همین الان اگر نگاهی به دور و اطراف بیاندازیم بازیکنانی نظیر مهدی قائدی، حسین موجی، امیر تهمورثی، دانیال ماهینی، مهدی طارمی، حسین ماهینی، رضا سلیمانی، مسعود نظرزاده و دیگر بازیکنان بوشهر حاضر در لیگ‌های کشوری هستند که نام بوشهر را یدک می‌کشند. از لحاظ بازیکنی، استان ما سرشار از بازیکن است ولی مدیریت مناسب و برنامه‌ریزی شده می‌تواند باعث حفظ این بازیکنان شود. البته امسال هم شاهین با نتایجی که کسب کرده، به احتمال زیاد به لیگ صعود می‌کند که این خبر خوبی برای فوتبال استان بوشهر است. امیدوارم که همه تیم ما و هم تیم شاهین در مسیر اهداف خود موفق باشند و هواداران خود را در پایان فصل شادمان کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: