bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۷۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت؛
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته به مناسبت هفته دولت با رئیس‌جمهور و هیات وزیران، دیدار کرده و از تلاش‌ها و زحمات رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در دو سال گذشته تشکر و قدردانی کردند

بامدادجنوب/کریم جعفری:

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته به مناسبت هفته دولت با رئیس‌جمهور و هیات وزیران، دیدار کرده و از تلاش‌ها و زحمات رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در دو سال گذشته تشکر و قدردانی کردند و با اشاره به گزارش تعدادی از وزرا در این دیدار، گفتند: گزارش‌هایی که امروز بیان شد خوب و مناسب بود و باید به اطلاع مردم رسانده شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در عین حال این نکته را متذکر شدند که گزارش‌های مسوولان باید به‌گونه‌ای باشد که مردم آنها را با توجه به واقعیات زندگی خود، تصدیق کنند.
ایشان در ادامه به برخی اقدامات مثبت دولت اشاره کردند و گفتند: کاهش تورم و آرامش و ثبات نسبی در زمینه اقتصادی و مهار نوسانات تند، یکی از اقدامات خوب دولت است که باید ادامه یابد.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: البته ما به تورم دو رقمی راضی نیستم و تورم سالیانه باید به زیر ده درصد برسد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تلاش دولت برای خروج از رکود، طرح تحول سلامت، برنامه‌ریزی برای ادامه حرکت علمی کشور، مهار آب‌ها، و تلاش برای مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی و طرح‌های آبیاری را از دیگر اقدامات خوب دولت دانستند و با اشاره به موضوع هسته‌ای افزودند: پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای یکی از کارهای بسیار مهمی است که انجام شده و امیدواریم که اگر در این زمینه برخی مسائل و مشکلاتی هم وجود دارد، برطرف شود.
رهبر انقلاب، در عین حال، در بحث هسته‌ای، احتمال بی‌توجهی به اهداف دشمنان را از جمله نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود برشمردند و تاکید کردند: از اول انقلاب تا امروز دشمنی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها با انقلاب و جمهوری اسلامی کم نشده است و این واقعیت نباید به هیچ وجه در ذهن مسوولان کمرنگ شود.

ایشان افزودند: البته روش‌های دشمنی و ضربه زدن، ممکن است نو و جدید بشود اما همه مسوولان «سیاسی، اقتصادی، فرهنگی» باید توجه کنند که مطلقا در نقشه طراحی شده دشمن قرار نگیرند و تصمیمات آنها خواسته یا ناخواسته به اجرای بسته مورد نظر بیگانگان کمک نکند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اهداف خصمانه و صریح دشمنان در حرف‌ها و نوشته‌های آنها، قابل درک است و هیچ‌کس نباید فراموش کند که جبهه دشمن با سلاح آماده در مقابل ملت و کشور، موضع گرفته است و ما نیز باید با جبهه‌بندی دقیق، به اقتضای موقعیت‌های مختلف، در مقابل دشمنان تصمیم‌گیری و اقدام کنیم.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: البته ضرورت درک دشمنی پایان‌ناپذیر صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، مختص دولتمردان نیست و آحاد مردم به‌خصوص عناصر دلسوز انقلاب باید این واقعیت را مورد توجه قرار دهند اما وظیفه دولتمردان در این زمینه بیشتر است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هوشیاری در مقابل تلاش دشمن برای نفوذ پیچیده و تدریجی را، ضرورتی عینی برشمردند و تاکید کردند: باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: اگر غفلت شود ناگهان متوجه می‌شویم که دشمن در جاهایی رخنه کرده و مشغول کارهای خطرناک فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است بنابراین باید کاملا مراقب باشیم.
رهبر انقلاب اسلامی حفظ یکپارچگی مردم را از دیگر ضروریات خواندند و افزودند: حتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم، همه مردم مثل هم و از یک جناح و گروه نیستند اما جهت همه یکی است بنابراین باید از یکپارچگی و هم جهتی موجود در جامعه، کاملا مراقبت کرد.
ایشان در همین زمینه افزودند: برای مراقبت از یکپارچگی جامعه، باید از حاشیه‌سازی و تشتت آفرینی دوری کرد و هیچ حرف و سخنی که وحدت را خدشه‌دار کند بر زبان نیاورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: