bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
به‌جز کتک‌کاری برادر استاندار؛
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در استان بوشهر، به‌جز یک مورد با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در امنیت کامل برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در استان بوشهر، به‌جز یک مورد با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در امنیت کامل برگزار شد. روز گذشته در روستای گلدشت (دشتگور) واقع در بخش شبانکاره شهرستان دشتستان، یکی از ناظران حجت‌الاسلام رئیسی توسط برادر و عموی استاندار بوشهر مورد ضرب و جرح قرار گرفت. حجت‌الاسلام شیخ نعمت خمشایا در گفت‌وگو با بامداد جنوب با تائید این خبر تاکید کرده که پس از کتک‌کاری شدید توسط برادر و عموی استاندار بوشهر، متاسفانه با تاخیر یک‌ساعته آمبولانس به روستا آمد و برای درمان به بهداری شبانکاره منتقل شدم و برای درمان تکمیلی به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدم. وی با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت بهتری دارد، از دستگیری ضاربان بر اساس اطلاع موثق خبر داد و تاکید کرد که به هیچ عنوان از حق خود نخواهد گذشت. 

با این حال، روند برگزاری انتخابات و رای‌گیری از مردم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این استان با امنیت کامل در حال انجام است.
سردار حیدر عباس‌زاده روز گذشته و در حالی که انتخابات برای چند نوبت در حال تمدید شدن بود، با بیان این‌که تاکنون مشکل حاد امنیتی و انتظامی مهم و قابل اعتنایی در شعب اخذ رای استان بوشهر نبوده است، یادآور شد: پلیس با همه توان و امکانات و نیروهای در اختیار مسوولیت تامین نظم و امنیت کلیه شعب اخذ رای در استان بوشهر را برعهده دارد.

به گفته عباس‌زاده، نیروهایی نیز به‌عنوان آماده برای هرگونه حوادث احتمالی در مقرهای پلیس استقرار دارند. پلیس برای حضور در صحنه‌ها و کمک به نیروهای محافظ صندوق‌های رای آمادگی کامل داشت و خوشبختانه تا این لحظه هیچ نیازی به اعزام این نیروها نبوده است. 
وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که تاکنون حضور مردم استان بوشهر پای صندوق‌های اخذ رای بسیار چشمگیر بوده است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت نظام و عزت ملی را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش خواهد داد.
گفتنی است که در انتخابات روز گذشته 20هزار نفر شامل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی و امنیتی امور انتخابات در استان بوشهر را بر عهده دارند. در استان بوشهر 828 صندوق رای برای جمع‌آوری آرای 738هزارو 421 نفر واجد شرایط رای پیش‌بینی شده بود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: