bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
بازیکن جوان استقلالی های خوزستان در رابطه با غیبت در دیدار برابر الهلال عربستان می گوید به دلیل اینکه خیلی وقت تمرین نمی کنیم نمی توانیم در این بازی نتیجه بگیریم.​​​​​​​
 سلمان بحرانی در رابطه با غیبت خوزستانی ها در دیدار برابر الهلال عربستان گفت: بعد از دیدار برابر الجزیره دیگر تمرین نکردیم و با این وجود چطور می توانیم بازی کنیم؟ تنها یک جلسه در سالن فوتبال بازی کردیم و بدن‌هایمان آماده این رقابت‌ها نیست. همه بچه‌ها تصمیم گرفتند که به این بازی نرویم چون شرایط خوب نیست و مطمئنا نمی‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

او ادامه داد: ما اگر به این بازی هم می‌رفتیم مطمئنا نتیجه نمی‌گرفتیم چون در این مدت تمرینی انجام نداده بودیم که برای این بازی آماده باشیم. ما حق و حقومان را می‌خواهیم دیگر چقدر امروز و فردا.  
بحرانی ادامه داد: امروز صبح برای ما بلیت پرواز گرفتند ولی نرفتیم و مجبور شدند بلیت‌هایمان را کنسل کنند بعد از فدراسیون به ما زنگ زدند و تهدید کردند. سوال اینجا که آیا آنها برایشان این بازی مهم نیست و  نمی‌توانند 2 میلیارد پول تهیه کنند تا به بازیکنان پرداخت کنند و آنها را برای این بازی راضی کنند.
برچسب ها: فوتبال ، بحرانی ، الهلال
نام:
ایمیل:
* نظر: