bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
معاون فنی و امور عمرانی شهرداری بوشهر گفت:با اتمام پروژه تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر بوشهر که هم اکنون با پیشرفت فیزکیی 50 درصد همراه است، شاهد تسهیل عبور و مرور در این محدوده خواهیم بود.
 صدرالله حیدری اظهار داشت: سال گذشته یکی از سال‌های طلایی شهرداری بندر بوشهر برای اجرای پروژه های عمران شهری بوده است. قریب به اتفاق این پروژه ها در موعد مقرر به مرحله بهره‌برداری رسید که نقش مهم در تغییر فضا و مبلمان شهری همراه با رضایت مردمی داشته است.

معاون فنی و امور عمرانی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: عمده پروژه‌هایی که در سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد بر اساس نظرسنجی بود که انجام شده و مردم در خواست اجرای آن داشته‌اند. یکی از این پروژه ها ، اجرای تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر بوشهر در میدان آزادی است که ترافیک شدیدی در ورودی و خروجی این میدان ایجاد کرد و مردم اجرای آن را از شورای شهر و شهرداری درخواست  کرده بودند.

حیدری یادآور شد: این تقاطع با داشتن یک مسیر اصلی و چهار رمپ و به طول 500 متردر حال اجراست  که دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است. احداث 70 شمع این پروژه به پایان رسیده و به زودی 16 پایه دیگربه همراه 6 پایه میانی عرشه آغاز به کار خواهد کرد. 
برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، تقاطع
نام:
ایمیل:
* نظر: