bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
انگار همین دیروز بود که ورودی همه روستاهای استان بوشهر بنرهایی نصب شد مبنی بر نمونه!! شدن استاندار بوشهر در حوزه روستایی. دلیل هم دستاوردهای شگرف و بی‌مانند! نامبرده در روستاهای استان بود و این اقدامات را هم ردیف کردند تا همه شاهد باشند که این همه کار شده و سزاوار گرفتن لوح تقدیر است.
بامداد جنوب-ابوعلی زرین‌قلم:
 انگار همین دیروز بود که ورودی همه روستاهای استان بوشهر بنرهایی نصب شد مبنی بر نمونه!! شدن استاندار بوشهر در حوزه روستایی. دلیل هم دستاوردهای شگرف و بی‌مانند! نامبرده در روستاهای استان بود و این اقدامات را هم ردیف کردند تا همه شاهد باشند که این همه کار شده و سزاوار گرفتن لوح تقدیر است. چون می‌دانستیم اتفاق خاصی نیفتاده و زمین چمن‌ها با پورسانت‌های آنچنانی بدون برگزاری مناقصه به یک شرکت خاص واگذار شده بود، منتظر ماندیم تا ماحصل این نمونه شدن را ببینیم. حالا و پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این دستاوردها را مشاهده کردیم و دیدیم که در روستاهای استان رقیب روحانی چگونه پیش افتاد، حالا یا روستایی‌ها خدایی ناکرده نمک‌نشناس بودند یا این‌که واقعا کاری نشده بود و طبق معمول آمارسازی کرده بودند. حتی روستای آن مدیرکل خوش‌هیکل که روستایشان بیش از چهار کیلومتر آسفالت مفت و مجانی شد هم نمک‌نشناسی کرده و به رقیب آقای روحانی رای دادند تا مشخص شود که در روستاهای استان بوشهر چقدر کار شده است.

 رای بالای سیدابراهیم رئیسی در روستاهای مختلف استان، باعث تعجب ما نشد و در سندی که یک هفته پیش از انتخابات به ستاد مرکزی انتخابات آقای روحانی ارسال کردیم، بر این موضوع تاکید داشتیم که متاسفانه اوضاع خطرناک است. شکست استاندار نمونه‌ روستایی باید به‌عنوان سند ناکارآمدی و ناتوانی وی در جلب آرای بخش عمده‌ای از مردم استان بوشهر اطلاع‌رسانی شود. اینکه در طول این چهار سال و این همه فرصت نتوانستند و یا نخواستند نظر مردم را جویا شده، با تکبر در اتاق دربسته نشستند و فقط دنبال جابه‌جا کردن و برداشتن این و آن بودند و «پیمانکاران توانمند» را بیشتر از روستائیان بی‌نیاز می‌شناختند، نتیجه‌ای جز شکست وحشتناک دولت تدبیر و امید در روستاها نداشت. البته کارنامه ستادهای روحانی هم از این بدتر است، رئیس ستاد آقای روحانی بیاید و توضیح دهد که چرا نتوانست در روستاها خوب کار کند و رقیب از آنها پیش افتاد.... البته هر چند پاسخ را می‌دانیم. به‌هر حال روحانی باشد یا نباشد.... . 

نام:
ایمیل:
* نظر: