bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
رئیس هیات فوتبال شهرستان جم اعلام کرد که در بازی‌های لیگ برتر بلیت فروشی انجام می‌شود.
محمد اسدی ضمن تبریک صعود تیم پارس جم به لیگ برتر استان گفت: در دوران مدیریت من در هیات فوتبال سه اتفاق مهم در حوزه فوتبال شهرستان اتفاق افتاد که صعود پارس جنوبی جم از لیگ دو به لیگ یک و در نهایت به لیگ برتر‌، همچنین برای اولین‌بار صعود یکی تیم جمی به لیگ برتر استان که از مجموعه کاملا بومی تشکیل شده، سه اتفاق شیرین دوران مدیریت من است.
اسدی در ادامه توجه به زیرساخت‌های فوتبال شهرستان را از اولویت‌های برنامه خود دانست و افزود: تعمیر و بازسازی رختکن‌، سرویس بهداشتی، نیمکت و نور ورزشگاه شهدا ی جم از اولین اقدامات من در جهت بهبود زیر ساخت‌های فوتبال جم بود. ساختمان هیات فوتبال جم نیز با  طراحی منحصر به فرد در آینده‌ای نزدیم ان شالله احداث خواهد شد. تیم‌های سنتی جم در دورانی دچار افول شده بودند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده از جمله حمایت‌های مالی و عدم دریافت هزینه برای ورودی مسابقات که قبلا از تیم‌ها اخذ می‌شد احیا شدند. خوشبختانه برای اولین‌بار در شهرستان لیگ فوتسال بانوان را به‌صورت ویژه برگزار کردیم .

اسدی آموزش فنی فوتبال را مهم ارزیابی کرد و افزود‌: سال گذشته کلاس‌های مربی گری درجه B و C آسیا برگزار کردیم که ان‌شاءلله در صدد هستیم، کلاس‌های A آسیا نیز برگزار کنیم .در لیگ برتر صد در صد بلیت فروشی انجام می‌شود ولی سال قبل خود باشگاه نخواست بلیط فروشی شود اما امسال این یک الزام است. امکانات رفاهی برای هواداران و تماشاگرانی که از شهرستان‌های دیگر به ورزشگاه و شهر جم سفر می‌کنند مطلوب نیست اما در حال  رفع این کمبود‌ها هستیم. چمن، نور‌، اسکوربورد، رختکن و دیگر نواقصات ورزشگاه تا قبل از شروع بازی‌ها بهسازی می‌شود .

برچسب ها: فوتبال ، جم ، پارس جنوبی
نام:
ایمیل:
* نظر: