bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح کارخانه ماه گلاب لاله زار بردسیر استان کرمان موضوع اشتغال را مهم‌ترین دغدغه امروز دانست.
حسینعلی امیری با بیان این‌که بیکاری یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلات کشور است، گفت: ایجاد اشتغال بر اساس سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت یازدهم بوده است.
امیری لازمه داشتن کشوری آزاد برای دست یافتن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و تحقق اهداف رهبری را ایجاد اشتغال عنوان و یادآور شد: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین برنامه‌های دولت و مطالبه جدی رهبری از دولت‌مردان است که حقیقتا بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.
به گفته معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دوران مختلف و متناسب با نیاز جامعه افراد به طریقی با نثار جان و اموالشان مجاهدت کردند و امروز نیز وظیفه‌ای مهم‌تر از اشتغالزایی نداریم. بنابراین از سرمایه‌گذاران حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی می‌توان به‌عنوان مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی یاد کرد.

وی با اشاره به سیره عملی حضرت علی (ع) در خصوص اشتغالزایی با حفر چاه و توسعه نخیلات، گفت: در تاریخ صدر اسلام پیامبر اعظم (ص) به مشکلات دنیوی و مالی مردم پرداختند و سپس بحث‌های توحیدی و معنوی را که لازمه تثبیت و استقرار نظام نوپای اسلام بوده را پیگیری کردند.
امیری با اشاره به احداث و روایات مبنی بر فقرزدایی از چهره جامعه و سخنانی مبنی بر این‌که با ورود فقر، ایمان خارج می‌شود، یادآورشد: دولت یازدهم گام‌های بلندی را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت و با افول قیمت نفت از 100 دلار به 40 دلار در یک دوره زمانی به‌رغم این‌که کشورهای صادرکننده نفت با مشکل روبه‌رو شدند اما دولت سال‌های سختی را پشت سر گذاشت و نگذاشت کشور دچار مشکل و بحران شود.

امیری اشتغالزایی را مهم‌ترین عبادات و ذخایر آخرت دانست و تاکید کرد: دولت یازدهم از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت و پشتیبانی کرده و همواره فرش قرمز جلویشان پهن می‌کند، زیرا این یک اصل از آموزه‌های اسلامی است.

برچسب ها: سیاسی ، اشتغال ، دولت ، امیری
نام:
ایمیل:
* نظر: