bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وزیر صنعت گفت:خوشبختانه در نتیجه بارش‌هایی که در اوایل امسال وجود داشت بسیاری از نگرانی‌های ما برای جیره‌بندی آب در برخی شهرها مرتفع شد
 نگرانی‌ها برای جیره‌بندی آب در برخی شهرها مرتفع شدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب کشور، گفت: خوشبختانه در نتیجه بارش‌هایی که در اوایل امسال وجود داشت بسیاری از نگرانی‌های ما درباره برخی شهرها مرتفع شد.

وی افزود:‌ البته این بدان معنا نیست که مردم هرطور که می‌خواهند می‌توانند آب مصرف کنند، حتی سال‌هایی که دچار کمبود باران هستیم و سال‌هایی که شرایط معمولی داریم نیازمند مدیریت مصرف آب هستیم زیرا کشور ما کشوری است که حدود 210 الی 220 میلی‌متر بارندگی دارد و این کمتر از یک سوم متوسط میزان بارندگی جهانی است.

چیت‌چیان اضافه کرد:‌ در استانهای اصفهان، شیراز، بوشهر، سیستان و بلوچستان و... بامشکلات جدی مواجه هستیم، لذا از مردم این شهرها درخواست داریم با ما همکاری کنند و اگر آنها میزان مصارف خود را کاهش دهند امیدواریم موضوع جیره‌بندی آب را در این شهرها نداشته باشیم.

وی متذکر شد:‌ در برخی از شهرها از سال‌های گذشته کمبودهایی به صورت سنتی وجود داشته و در تلاشیم با احداث آب شیرینکن‌ها در طول سواحل خلیج فارس و دریای عمان مشکلات آنها را به صورت کامل رفع کنیم اما با این حال شرایط امسال آنها مشابه سال‌های گذشته است.

وزیر نیرو با اشاره به عملیات موشکی سپاه در سوریه اظهار داشت: اگر ملت ایران در درون خود از گرایش‌های گوناگون سیاسی برخوردار باشند در دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل یکپارچه هستند و کسی که بخواهد کوچکترین نگاه چپی به کشورمان داشته باشد تمام ملت ما در برابر او یکپارچه و متحد می‌ایستند.

وی ادامه داد: اقدام موشکی سپاه اقدامی بود که توسط همگان تأیید می‌شود و از این موضوع ابراز خرسندی می‌کنند چراکه نشان دهنده صلابت و قاطعیت ملت ایران در برابر هر دشمن خارجی است.

چیت چیان با اشاره به اهمیت روز قدس متذکر شد: مهمترین ضربه‌ای که تروریست‌ها به جامعه اسلامی وارد کردند آن است که با اقدامات خود می‌خواهند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما باید بدانیم که روز قدس یادآوری کننده فلسطین برای امت اسلامی است، امیدواریم مردم با حضور یکپارچه در روز قدس اعلام کنند که آرمان فلسطین مسئله مهمی است و باید با کسانی که موجب آوارگی ملت فلسطین هستند مخالفت کنیم.
برچسب ها: آب ، کم آبی ، جیبره بندی
نام:
ایمیل:
* نظر: