bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز از برگزاری جشنواره بین المللی عکس و فیلم روز جهانی قدس به همت باشگاه خبرنگاران دانشجویی خبر داد.
رضا واعظی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف توجه بیشتر اصحاب رسانه و مشتاقان حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای با موضوع روز جهانی قدس برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که روز قدس نماد همگرایی، وحدت، انسجام و یکپارچگی همه مسلمانان را به نمایش می‌گذارد، افزود: از آنجایی که این جشنواره برای روز جهانی قدس طراحی شده، از این رو همه مردم علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند.

سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز با بیان این‎که این جشنواره با شعار «قدس متعلق به همین مسلمین است» به‌صورت بین‌المللی و برای نشان دادن روز جهانی قدس به جهانیان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ‌علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت و کانال تلگرامی ایسکانیوز از دوم تیرماه به مدت یک هفته عکس و فیلم‌های خود را از طریق سایت و کانال تلگرامی این رسانه به آدرس QodsFestivalBot@ ارسال کنند.
واعظی در پایان یادآور شد: داوران و کارشناسان بنام عکاسی داوری این دوره جشنواره را انجام می‌دهند و به‌دنبال آن به پنج برگزیده جشنواره، جوایز ارزنده‌ای اهدا و از آنها همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار تجلیل می‌شود.

برچسب ها: جشنواره ، عکس ، روز قدس
نام:
ایمیل:
* نظر: