bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
مهدی قائدی، فوتبالیست بوشهری که در فصل گذشته لیگ دسته‌یک برای تیم ایرانجوان 10 گل به ثمر رساند، امسال اولین تجربه لیگ برتری خود را با پیراهن استقلال خواهد داشت، اما...
با تمام پیشنهاداتی که برای مهدی قائدی مطرح شده بود، این استقلالی ها بودند که موفق به جذب یکی از مهم ترین استعدادهای فوتبال کشور شدند. او همچنین روز گذشته اولین تمرین خود را با شاگردان منصوریان پشت سر گذاشت.

 بی شک در سال آینده این بازیکن با حضور در تیم استقلال می تواند با تکنیک نابش بیشتر از پیش چشم علاقه‌مندان به فوتبال را به خود خیره کند. تکنیک نا بوشهری او در زمین فوتبال نوید ظهور یک پدیده جدید در فوتبال ایران می‌دهد و حالا در استقلال همه چیز برای نشان دادن توانایی‌های او فراهم است. ادامه همین روند رو به رشد می‌تواند این بازیکن را با توجه به سن کمی که دارد(18سال)، به یکی از لژیونرهای فوتبال ایران در آینده‌ای نزدیک تبدیل کند.

ستاره جوان و جدید آبی‌‌ها در این راه پر فراز و نشیب باید مراقب حواشی ناشی از مشهور و محبوب شدنش باشد تا سرنوشتی مثل بعضی از استعدادهایی که سال‌های گذشته به استقلال آمده و اکنون نامی از آنها نیست پیدا نکند.
برچسب ها: فوتبال ، قائدی ، استقلال ، مشهور
نام:
ایمیل:
* نظر: