bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
سرمربی سایپا می‌تواند با یک قهرمانی یا حتی کسب سهمیه آسیایی برای این تیم کار بزرگی انجام‌دهد.
علی دایی بعد از دوران درخشانی که در زمان بازی کردن داشت، در نخستین تجربه سرمربیگری با سایپا توانست در فصل ۸۶-۸۵ به‌عنوان مربی- بازیکن به قهرمانی دست پیدا کند که طی ۱۰ سال اخیر این موفقیت در لیگ برای او به دست نیامد اما در جام حذفی توانست دو بار همراه پرسپولیس و یک بار در تیم نفت قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد و با افتخارات و البته تجربه بیشتری به سایپا برگردد.

او برخلاف فصول اخیر که همواره دیرتر از سایر حریفان کار نقل و انتقالات و آماده‌سازی تیم را شروع می‌کرد امسال خیلی سریع هدایت سایپا را برعهده گرفت، نفرات مد نظر را تا حدود زیادی به سایپا آورد و حالا هم در سرعین و نیر اردبیل مشغول تمرین شاگردانش است تا با آمادگی بالایی راهی لیگ هفدهم شوند.

علی دایی در یک هفته اخیر علاوه بر کارهای بدنسازی و تاکتیکی‌ای که برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته و تمام آنها را به طور مستمر زیر نظر دارد، در دو بازی تدارکاتی با امیدهای اردبیل و بادران تهران شاگردان خود را محک زد تا نواقص تیمش را برطرف کند و با قدرت بیشتری کار سایپا را پیش ببرد.
حالا دایی امیدوار است با شرایطی که در سایپا دارد و زمان مناسبی که تا شروع لیگ مانده بتواند دوباره این تیم را در لیگ برتر به روزهای اوج خود برگرداند و این موفقیت می‌تواند برای سایپایی که فصل قبل را با رده چهاردهمی به پایان رساند، کسب سهمیه آسیایی هم باشد.
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، ساپیا ، دایی
نام:
ایمیل:
* نظر: