bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
سرپرست باشگاه پارس جم در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
پارس جنوبی نماینده استان بوشهر در فصل جدید لیگ برتر با برنامه‌ریزی مناسب در طول دو ماه گذشته علاوه بر این‌که بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات جذب کرد، اردوهای خوبی هم برپا کرده است.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
پارس جنوبی نماینده استان بوشهر در فصل جدید لیگ برتر با برنامه‌ریزی مناسب در طول دو ماه گذشته علاوه بر این‌که بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات جذب کرد، اردوهای خوبی هم برپا کرده است. این تیم پس از برگزاری دو اردوی تدارکاتی در تهران و ارمنستان به شهر جم برگشته تا پس از دو روز استراحت از امروز (دوشنبه) دوباره به تهران سفر کند و برای نخستین بازی‌اش مقابل گسترش فولاد در تبریز آماده شود.

بیش از این عبدالرحیم خطیب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی در آستانه آغاز لیگ برتر گفته بود اردوی ارمنستان به خوبی برگزار شد و ما هم از فرصت بهترین استفاده کردیم. تارتار سرمربی تیم تا ۸۰-۷۰ درصد از وضعیت تیم راضی است. ما بازی‌های تدارکاتی خوبی در ارمنستان برگزار کردیم که تیم در این بازی‌ها فراز و نشیب‌هایی داشت. البته هدف از برگزاری این اردو، بیشتر محک زدن بازیکنان جدید و فعلی تیم بود و در بازی دوستانه توانستیم توانایی‌های هر کدام از این بازیکنان را بشناسیم. در هفته پیش‌ رو تا آغاز لیگ برتر هم یک بازی تدارکاتی دیگر هم داریم برای این‌که به حداکثر آمادگی برای تقابل با گسترش فولاد برسیم.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار بامداد جنوبکه کادر فنی چه مقدار از شرایط خریدهای جدید تیم راضی است، تاکید کرد: فعالیت ما در بازار نقل و انتقالات بد نبود و بازیکنان خوبی جذب کردیم. ما این اواخر آلویس نانگ را جذب کردیم که مهاجم خوبی است. خریدهای ما در سه بازی تدارکاتی هم که بازی کردند نمایش خوبی داشتند. آقای تارتار هم نشان داده که در فصل نقل و انتقالات، ئست روی گزینه‌های خوبی گذشته است و نکته مهم این است که هنوز در فهرست تیم جای خالی داریم و احتمالا تا پایان فصل نقل و انتقالات بازیکنان دیگری هم جذب کنیم.

طی روزهای گذشته خبرهایی در رابطه با خروج محمد طیبی از باشگاه پارس جنوبی برای رفتن به یک تیم عربی و یا فولاد خوزستان در سایت‌های استانی قرار گرفته بود، که این مساله خیلی زود و به‌وسیله باشاه پارس جنوبی جم تکذیب شد. سرپرست این باشگاه در مورد این مساله تاکید کرد: همانطور که در سال‌های گذشته دیده‌ایم، تیم‌های لیگ برتری همیشه درگیر این حاشیه‌ها می‌شوند. ما هم به هر حال یک تیم هستیم و وقتی که بازیکنانمان می‌خواهند از طریق هوایی به شهر خود بروند نیاز به کارت شناسایی و یا گذرنامه دارند. حالا در بعضی عنوان کرده‌اند که «طیبی گذرنامه‌اش را به سرپرست نداده و به همین دلیل سرپرست باشگاه ناراحت شده است» ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است. به غیر از آقای طیبی، چند بازیکن تیم پارس هم‌چنین وضعیت مشابه‌ای دارند و این مساله به هیچ عنوان مشکلی به‌وجود نمی‌آورد. 

سازمان لیگ فوتبال به پارس جنوبی تا ۲۰ تیر مهلت داده بود تا نواقص ورزشگاه تختی جم را برطرف کنند تا مجوز میزبانی در این شهر برای آنها صادر شود. خطیب با بیان این‌که مسوولان سازمان لیگ از امکانات ورزشگاه تختی بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: فتاحی برای بازدید از ورزشگاه تختی به جم آمد. ورزشگاه هنوز نواقصی دارد و با روندی که کار در حال انجام شدن است، تا آغاز لیگ برتر این نواقص برطرف می‌شود و مشکلی برای میزبانی در جم نداریم ولی روند رو به رشد ورزشگاه خیلی خوب است. البته کمد‌های جدید رختکن‌ها آماده شده است و امروز نصب می‌شوند. در مورد طرح رختکن‌ها هم بگویم که این طرح را آقای اسدی، رئیس هیات فوتبال جم داده است و منطقه ویژه پارس مسوولیت ساخت آن را بر عهده گرفت. مسائل مربوط به نور ورزشگاه در روزهای آینده به‌طور کامل برطرف خواهند شد. قطعا در جم، میزبان تیم‌های لیگ برتری هستیم.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در صحبت‌های قبلی خود از حمایت وزارت نفت از باشگاه پارس جنوبی خبر داده بود؛ وزارت نفتی که پس از سال‌ها از حمایت باشگاه قدیمی نفت تهران سر باز زد تا این تیم ریشه‌دار تا پای انحلال هم پیش برود. هرچند الان هم که منحل نشده، حال و روز خوبی ندارد. سرپرست پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیستند که وزارت نفت همانند نفت تهران از حمایت از پارس جنوبی شانه خالی کند، گفت: با توجه به سرمایه‌هایی که در منطقه جنوب استان بوشهر وجود دارد، مردم حق دارند که یک تیم در فوتبال کشور داشته باشند. من بعید می‌دانم که وزارت نفت از حمایت باشگاه ما شانه خالی کند، همانطور که فعلا از ما حمایت کرده است. سهم مردم جنوب کشور است که تیمی در لیگ برتر داشته باشد پس با این اوصاف تصور نمی‌کنم وزارت نفت حمایتش را از ما قطع کند.

وی در پایان گفت‌وگو در مورد برنامه‌های آینده پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ما فعلا درگیر ثبت قرارداد بازیکنان هستیم و به همین دلیل باید به همه مجموعه تیم در تهران حاضر باشند تا کارهای مربوطه هر چه زودتر انجام شوند. البته از آنجایی که چمن ورزشگاه تختی جم هنوز آمده نشده است، امروز اردوی ما در تهران برگزار می‌شود و طبق روال گذشته تمرینات به‌طور منظم زیر نظر آقای تارتار پیگیری می‌شوند. همانطور که در ابتدای گفت‌وگو گفتم بعد از اردوی تهران هم برای برگزاری اولین دیدار خود در لیگ برتر و رویارویی با گسترش فولاد به تبریز می‌رویم و پس از آن برای برگزاری هفته دوم مسابقات به جم می‌آییم تا در حضور مردم شریف جم به مصاف حریف خود برویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: