bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان از توقیف پنج هزار و ۱۰۰ خودرو سواری تندرو ویژه حمل قاچاق در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
سردار حیدر عباس‌زاده با بیان این‌که امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و مقابله با قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، از اجرای طرح برخورد با خودروهای سواری تندرو حامل کالای قاچاق در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار و ۱۰۰ خودرو سواری ویژه حمل قاچاق در جاده‌های استان توقیف شده است.

وی با اشاره به این‌که در زمینه توقیف این خودروها شاهد افزایش ۲۰ درصدی هستیم، تصریح کرد: این خودروها پس از توقیف از سوی پلیس راه و راهور و سایر یگان‌های انتظامی توقیف شده‌اند و در خصوص آنها اعمال قانون شده است.
به گفته عباس‌زاده، در برخورد با قاچاق از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و پلیس در این زمینه از حداکثر اختیارت قانونی خود استفاده خواهد کرد.

این مقام انتظامی در ادامه از طراحی ویژه نیروی انتظامی استان برای برخورد با خودروهای شوتی در محورهای اهرم به کلمه، بوشکان و تنگ ارم خبر داد و افزود: دستورات لازم در این زمینه به واحدهای انتظامی و پلیس راه داده شده است.
وی تاکید کرد: پلیس مصمم است با خودروهای شوتی که با تغییر وضعیت در جاده‌های بین راهی موجبات بی‌نظمی و اختلال در نظم و انضباط ترافیکی می‌شوند با قاطعیت برخورد کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: