bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
مدیر‌عامل جدید ایرانجوان در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، با تائید مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر‌تجاری بوشهر، آقای علی وزیری به‌عنوان مدیرعامل رسمی موسسه ایرانجوان بوشهر معرفی شد. این در حالی است که در روزها‌ی گذشته به طور مداوم حرف‌های ضد و نقیضی از سوی هر دو طرف قضیه شنیده بودیم.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، با تائید مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر‌تجاری بوشهر، آقای علی وزیری به‌عنوان مدیرعامل رسمی موسسه ایرانجوان بوشهر معرفی شد. این در حالی است که در روزها‌ی گذشته به طور مداوم حرف‌های ضد و نقیضی از سوی هر دو طرف قضیه شنیده بودیم. تا آنجا که آقای پورکبگانی اعلام کرده بود انتخابات هیات مدیره جدید باشگاه کاملا غیر‌قانونی است. به هر حال به‌نظر می‌رسد که ایرانجوان دوباره به ساحل آرامش رسیده است. در همین رابطه با مدیر عامل جدید باشگاه ایرانجوان گفت‌وگو کردیم.

علی وزیری در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد مدیر عاملی باشگاه ایرانجوان گفت: من به هیچ عنوان نگاه شخصی روی این موضوع نداشته‌ام و هیچ‌گونه ادعایی نداشته و نخواهم داشت. داستان این روزهای ایرانجوان این است که ما بر اساس قانون و به‌خواست هواداران (هوادارانی که به دلیل افزایش مشکلات باشگاه، تجمع کردند تا مسوولان به داد ایرانجوان برسند) ورود کردیم. به هر حال ایرانجوان طی سال‌های گذشته مدام درگیر مشکلات مالی بوده و املاک باشگاه هم از طریق دادگاه به مزایده گذاشته شده که با دخالت مردم و مسوولان این مزایده به عقب افتاد و طلبکاران به‌خاطر مردم کوتاه آمدند. مسوولان قبلی باشگاه، بخشی از زمین باشگاه را به‌طور کاملا غیر قانونی فروختند و هیچ حسابرسی روی این موضوعات نشده است و به همین دلیل معلوم نشد پول آن زمین به کجا رفت.

 به همین دلیل، هواداران و پیشکسوتان باشگاه تشخیص دادند که در پایان مسابقات (با توجه به این‌که از آخرین جلسه مجمع موسسان باشگاه زمان زیادی گذشته بود)، به سازمان تربیت‌بدنی مراجعه کنند تا مجمع موسسان را تشکیل دهند. به هر حال در همان زمان هم گفتیم در این مجمع و با توجه به رای پیشکسوتان و سهامداران باشگاه، هیات مدیره جدید انتخاب خواهد شد و از نظر بنده فرقی هم نمی‌کرد که چه کسی انتخاب شود اما نگاه افراد انتخاب شده باید ورزشی، حفاظت از باشگاه و امانت مردم باشد. کارهای لازمه جهت برگزاری جلسه مجمع موسسان انجام گرفت و طبق قانونی که در کشور حاکم است و آقای رجبی که موسس باشگاه (‌که پروانه باشگاه به نام او است) است، نامه‌ای به آقای پورکبگانی (‌ مدیر عامل پیشین ایرانجوان بوشهر) نوشت. در آن نامه آمده بود «که مدت‌ها از برگزاری مجمع موسسین باشگاه گذشته است از شما می‌خواهیم که این مجمع را تشکیل دهید» که آقای پورکبگانی در جوان این نامه تاکید کرد می‌خواهد مجمع را تشکیل دهد و هر اتفاقی که در مجمع رخ داد را بپذیرد.

وی در ادامه یادآور شد: طبق روال قانون، آقای رجبی باید 10 روز به آقای پورکبگانی فرصت ‌می‌داد و این کار هم صورت گرفت و محل تشکیل مجمع هم در سالن اجتماعات هتل اداره ورزش قرار گرفت. جلسه‌ای که با حضور مردم، رسانه‌های مختلف استانی، پیشکسوتان و سهامداران ایرانجوان تشکیل شد. این مجمع با 13+1 نفر(‌البته تعداد سهامداران 30 بوده که با 3 نفر از آنها رحمت خدا رفته‌اند) تشکیل شد که طبق قانون این مجمع کاملا قانونی بود. همه چیز در این جلسه طبق قانون پیش رفت و هیات مدیره و بازرس جدید باشگاه با رای سهامداران و پیشکسوتان انتخاب شد. هیات‌مدیره جدید هم مشتکل از پیشکسوتان، بزرگان و دلسوزان باشگاه ایرانجوان بود و این افراد هیچ‌کاری با سهام و دیگر مسائل باشگاه ندارند و نخواهند داشت. پس از انتخاب هیات‌مدیره جدید، عصر همان روز جلسه‌ای بین این افراد برگزار شد و در این جلسه هم مدیر‌عامل جدید باشگاه انتخاب شد و این قضیه وارد دستگاه‌های اجرائی شد تا هم مراحل قانونی را طی کند و هم کار ما رسمیت پیدا کند که این کار هم روز گذشته رخ داد. امیدوارم که بتوانیم مشکلات ایرانجوان هر چه سریع‌تر حل و فصل کنیم.

مدیر‌عامل باشگاه ایرانجوان در ادامه گفت‌وگو در پاسخ به این‌که سهم 51 درصدی آقای پورکبگانی از سهام باشگاه، در کار هیات مدیره جدید مشکلی ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: نه، چنین مساله به هیچ عنوان نمی‌تواند مشکل‌ساز باشد. البته فکر کنم که ایشان اشتباه عدد و رقمی کرده است، چراکه ما به هیچ عنوان سهام 51 درصدی در ایرانجوان نداریم. طبق قانون در موسسات ورزشی سهام حاکمیت ندارد و هر‌کس حق دادن یک رای دارد. گرچه فکر نکنم که سهام آقای پورکبگانی 51 درصد باشد و سهام واقعی ایشان هشت درصد است ولی اگر این عددی شما که می‌فرمایید واقعیت داشته باشد، هیچ تاثیری در کار ما ندارد. علاوه بر این ما الان سهام ایشان را که درخواست نکرده‌ایم و هرگز نگفته‌ایم که از باشگاه ایرانجوان خارج شود.

 به هر حال این آقا و همراهنش در باشگاه سهمی دارند و ما به هیچ عنوان از آنها دلخور نیستیم بلکه با آغوش باز از آنها استقبال خواهیم کرد تا با همکاری لازم را داشته باشند. ولی مجمع حق دارد که رای‌گیری کند و در این راه نه سهامی حذف شده و نه کسی از باشگاه خارج شده است. همانطور که گفتم همین الان آمادگی این را داریم که در کنار این افراد برای شکوفایی ایرانجوان تلاش و کوشش کنیم. البته آقای پورکبگانی در رابطه با این موضوع فعلا با بنده صحبتی نکرده است. 
وزیری در پایان گفت‌وگو در مورد کل‌کل‌های کانال‌های تلگرامی ایرانجوان که این روزها باعث شده برخی‌ها به آینده باشگاه ناامید شود، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از فضای مجازی دوستان و مسوولان ندارم اما در نهایت طی روزهای آینده این مشکل حل خواهد و مطمئن باشید که کانال‌های غیر رسمی خیلی زود حذف خواهند شد و این کانال رسمی باشگاه است که بهه کار خود ادامه خواهد داد. از این بابت نگرانی خاصی نداریم. 

در ادامه این گزارش نگاهی به بازیکنان جذب از سوی باشگاه در روز گذشته می‌اندازیم:
مصطفی احمدی بازیکن سابق ایران جوان و فصل گذشته نفت آبادان با عقد قراردادی یکساله به ایران جوان پیوست. اویس کردجهان مدافع فصل گذشته راه آهن و آلومینیوم اراک‌، با عقد قراردادی به ایرانجوان پیوست. سجاد مشایخ مدافع فصل گذشته ایرانجوان‌، یک فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. رضا ایار هافبک دفاعی فصل گذشته بادران که سابقه بازی در استقلال اهواز در لیگ برتر و تیم‌های پایه فولاد خوزستان نیز دارد‌، به ایرانجوان پیوست. حسین کاظمی بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر‌، با عقد قراردادی به ایرانجوان پیوست. داوود شاهواروقی هافبک میانی فصل گذشته هف سمنان که سابقه قهرمانی در لیگ دسته اول با تیم فولاد نوین را دارد‌، به ایرانجوان پیوست. غلامرضا احمدشاهی بازیکن سابق ایرانجوان که فصل قبل در تیم شاهین شهرداری توپ می‌زد‌، با عقد قراردادی به ایران جوان پیوست. سجاد فیض‌الهی مهاجم تیم ایرانجوان قرارداد خود را به‌مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. پیمان پورصادقی وینگر فصل گذشته هف سمنان با عقد قراردادی به ایرانجوان پیوست. محمد جواد ماهینی، مدافع تیم فوتبال ایران جوان به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. محمد طارمی، بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان به‌مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. حسین موجی‌، کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان پس از مذاکره با مدیران باشگاه قرارداد خود را به‌مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: