bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
مسوول کانون بسیج هنرمندان دیلم از برگزاری هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «پیام اطلسی‌ها» در دیلم (در مهرماه سال جاری) خبر داد.
علی سرداری با اعلام این خبر به بامداد جنوب گفت: جشنواره شعر بسیج، جایی برای پرواز ذهن صدها شاعر صاحب‌ذوق در سال‎های گذشته بوده است که بار دیگر در آسمان ادبیات میهن اسلامی‎مان نمایان می‌شود. جشنواره‎ای که در آن امیدهای شعر انقلاب حاضر می‎شوند و بار دیگر رقابتی شیرین را برای فتح قله‎های واژه و مفهوم آغاز می‎کنند.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای درخشان و توجه و تاکید به هنر شاعری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و رشد و ارتقای توانایی شاعران بسیجی دانست و افزود: این جشنواره در چهار بخش کلاسیک، محاوره، طنز و نوجوان (متولدین فروردین ۱۳۸۳ تا فروردین ۱۳۷۸) برگزار می‌شود، هنرمندان شاعر می‌توانند در هر فصل از جشنواره سه اثر برای هر موضوع ارسال کنند.

مسوول کانون بسیج هنرمندان دیلم در پایان با بیان این‌که زمان ارسال آثار برای فصل اول جشنواره استانی شعر بسیج با عنوان «پیام اطلسی‌ها» پایان مردادماه است، یادآور شد: «شور شهدایی، حجاب زینبی»، «تا با ولایتیم پر از بی‌نهایت هستیم»، «چراغ راه»، «بیعت با لاله‌ها»، «سروهای استوار»، «جرعه‌نوشان شهادت»، «دریغ‌های ناگهان»، «مسافران حریم حرم»، «روایت پایداری» و «آیه‌های جهاد» از موضوع‌های در نظر گرفته شده برای اولین فصل جشنواره هستند و اختتامیه پایان شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با معرفی و تقدیر برگزیدگان در شهرستان دیلم برگزار می‌شود. 

برچسب ها: فرهنگ ، بسیج ، جشنواره ، دیلم
نام:
ایمیل:
* نظر: