bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: 519 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر از یک شناور در بندر دیلم کشف شد.
سرهنگ عبدالله خسروانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه و برخورد قاطع با قاچاقچیان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند ماه تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی دریافتند سرکرده یک باند قاچاق مواد مخدر قصد دارد با همکاری دیگر اعضای باند، محموله مواد مخدری را از استان هرمزگان از طریق دریا به استان بوشهر انتقال دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه محموله از طریق دریا در حال انتقال بود، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدراین محموله را از مبدأ شناسایی و در حالی که در ساحل بندر امام حسن از توابع شهرستان دیلم تخلیه و در حال انتقال به یک دستگاه وانت پراید بود تحت تعقیب قرار دادند. که در نهایت با یک عملیات هماهنگ و مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر و دریابانی، این محموله  توقیف شد.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه در بازرسی ماموران پلیس از خودروی توقیف شده 519 کیلوگرم تریاک کشف شد، ادامه داد: در این رابطه یک فروند قایق و خودروی وانت توقیف، یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و در حال حاضر تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.
برچسب ها: تریاک ، دیلم ، کشف ، هرمزگان
نام:
ایمیل:
* نظر: