bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
حمیدرضا سلیمانی در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
شاهین شهرداری از اواخر هفته گذشته فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کرد و برای تقویت خود چند بازیکن جدید را نیز جذب کرد. یکی از این بازیکنان جذب شده، حمیدرضا سلیمانی است که یادآور خاطرات لیگ برتر برای هواداران شاهین است.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
شاهین شهرداری از اواخر هفته گذشته فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کرد و برای تقویت خود چند بازیکن جدید را نیز جذب کرد. یکی از این بازیکنان جذب شده، حمیدرضا سلیمانی است که یادآور خاطرات لیگ برتر برای هواداران شاهین است. بازیکنی که سال‌ها در شاهین فعالیت کرد و حالا پس از چهار سال دوباره به تیم سابق خود برگشته  آن هم در شرایطی که در تیم سابقش آلومینیوم مورد بی‌مهری کادر فنی قرار گرفته بود. در همین خصوص با این بازیکن خوش اخلاق بوشهری در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو کردیم.

حمیدرضا سلیمانی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد ماجرای پیوستنش به شاهین شهداری گفت: حدود یک ماه پیش بود که آقای کللی‌فر با بنده تماس گرفت و از من خواست که به شاهین برگردم تا به این تیم در رسیدن به لیگ یک کمک کنم. بالاخره شاهین تیم شهرمان است و من پنج سال در این تیم بازی کرد‌ه‌ام. آقای کللی‌فر در این تماس تلفنی گفت که «‌به شاهین بیا تا همه دست به دست هم بدهیم و تیم را به لیگ یک ببریم و پس از آن به لیگ برتر صعود کنیم». با وجود این‌که چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ یکی داشتم ولی با صحبت‌هایی که با حمید خان داشتم و به وی قول داده بودم، به شاهین برگشتم تا در این تیم خدمت کنم. البته هواداران هم استقبال خوبی از بنده داشتند. از همان روز اول که در تمرینات شرکت کردم، آنها به بنده احترامی‌گذاشتند و ‌گفتند «با شاهین از لیگ یک به لیگ برتر آمدی و تا آخرین روز حضور شاهین در این لیگ، در تیم ماندی و به‌نوعی همیشه به باشگاه وفادار بودی». خدا را شکر هواداران به بنده خیلی لطف دارند. امیدوارم که بتوانم جوابگوی زحمات آنها باشم.

سلیمانی یکی از شاگردان قدیمی حمید کللی‌فر است و می‌توان فهمید که رابطه‌ای بیشتر شاگرد و استادی بین این دو وجود دارد. وی در این‌باره تاکید کرد: الان حدود بیست سال است که با آقای کللی‌فر در ارتباط هستم. من از هشت سالگی زیر نظر وی فوتبال را شروع کردم. همکاری ما در سال 86 به اوج خود رسید و با هم شاهین را راهی لیگ برتر کشور کردیم. به هر حال من همیشه برای این مربی با تجربه احترام خاصی قائلم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به درخواست او پاسخ مثبت بدهم و به شاهین برگردم. هوادارهایی که الان در کنار تیم هستند، همان هواداران شاهین بوشهر هستند. به هر حال در این راه همه ما باید متحد و همدل باشیم تا بتوانیم این تیم را به سطح اول فوتبال کشور برگردانیم. 

سال گذشته اتفاقاتی در باشگاه شاهین رخ داد که صعود این تیم را به لیگ دسته یک دشوار کرده بود و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد. البته می‌توان گفت که شاهین در این راه با بدشانسی‌هایی هم روبه‌رو شده بود. بازیکن جدید شاهین در رابطه با این موضوع، گفت: در گفت‌وگویی که با آقای کللی‌فر داشتم، تاکید کردم که در ابتدا شهرداری باید به مانند دو فصل گذشته، از تیم حمایت کند و کارهای لازم را انجام دهد. خدا را شکر بازیکنانی که به‌تازگی به شاهین شهرداری پیوسته‌اند، بازیکنان خوب و حرفه‌ای هستند. فصل قبل تیم تا پلی‌آف مسابقات آمد ولی با بدشانسی نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند و حال فکر می‌کنم با بازیکنانی که شاهین در تابستان امسال جذب کرده است، تیم بدون دغدغه راهی لیگ دسته یک کشور شود و کار به اما و اگر نخواهد رسید. البته امیدواریم که هواداران هم به مانند فصل قبل از این تیم حمایت کنند، چراکه حمایت آنها می‌تواند هم روحیه‌ بچه‌ها را افزایش می‌دهد و هم تاثیر زیادی روی نتیجه بازی‌ها داشته باشد. البته همانطور که در ابتدا گفتم، مهم‌ترین مساله در این روزها حمایت شهرداری بوشهر است و انتظار داریم آنها مثل سال‌های قبل، حمایت خوبی داشته باشند. اگر این مسائل رعایت شود، مطمئنم که این تیم بدون مشکل به لیگ یک می‌رود و مانند پارس جنوبی، در همان فصل اول لیگ یک راهی لیگ برتر خواهد شد.

سلیمانی در آلومینیوم اراک تا پایان نیم فصل اول مسابقات فصل گذشته لیگ یک، در ترکیب ثابت این تیم بود ولی در نیم فصل دوم مسابقات به یک باره نیمکت‌نشین شد و  که این مساله باعث به وجود آمدن شایعه‌هایی برای این بازیکن شد. فوتبالیست بوشهری در این مورد یادآور شد: نیم فصل اول مسابقات، سرمربی آلومینیوم آقای مهابادی بود و من در همه بازی‌ها شرکت کردم و تاثیر مثبتی روی نتایج تیم داشتم اما در نیم فصل دوم و با آمدن آقای پاشازاده، با من و 5 بازیکن دیگر آلومینیوم بدون دلیل خاصی مشکل پیدا کرد و نیمکت‌نشینمان کرد. در نیم فصل دوم من فقط در تمرینات حضور داشتم ولی در بازی‌های لیگ نتوانستم بازی کنم. واقعا نمی‌دانم چرا آقای پاشازاده این کار را با من کرد.

حمیدرضا سلیمانی در پایان گفت‌وگو خاطرنشان کرد: جا دارد از شما و رسانه خوبتان تشکر کنم که بنده را قابل دانستید. امیدوارم حمایت رسانه‌ها از شاهین روز به روز بیشتر شود. البته این فقط مختص شاهین نیست بلکه دوست داریم این حمایت از همه تیم‌های استان باشد، چراکه استان ما بازیکنان جوان و باانگیزه زیادی دارد و رسانه‌ها می‌توانند با حمایت خود از این تیم‌ها و بازیکنان، کار بزرگی انجام دهند. امیدوارم فوتبال پیشرفت زیادی داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: