bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
استفاده بانوان از مکان‌های اختصاصی همچون پلاژ بانوان موضوعی است که این روزها زمزمه‌اش فراوان شده و تاکید بر فراهم کردن اوقات فراغت بانوان در اولویت قرار گرفته است.
استفاده بانوان از مکان‌های اختصاصی همچون پلاژ بانوان موضوعی است که این روزها زمزمه‌اش فراوان شده و تاکید بر فراهم کردن اوقات فراغت بانوان در اولویت قرار گرفته است.
 عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر روز گذشته در نشست شورای شهر با بیان این‌که زمینه استفاده رایگان از پلاژ بانوان در ساعاتی از روز فراهم شود، گفت: هم‌اکنون شمار زیادی از بانوان بوشهر به دلیل شرایط مالی و بعد مسافت نمی‌توانند از پلاژ بانوان به عنوان تنها مکان شنای اختصاصی بانوان در بوشهر استفاده کنند. به همین دلیل شهرداری بوشهر برای تسهیل استفاده مناسب بانوان از دریا ساعاتی در طول روز و هفته را برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهد.

ندا عبدالله‌زاده با تاکید بر ضرورت رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی در زمان استفاده از سواحل تصریح کرد: برای تکریم شهروندان توسعه فضای پلاژ بانوان و آقایان به طور قطع استقبال خانواده‌ها را به دنبال خواهد داشت و انتظار داریم شهرداری برای استفاده بهتر شهروندان از دریا برنامه‌ریزی جدی برای ایجاد پلاژهای اختصاصی آقایان و بانوان در چند نقطه از ساحل را در دستور کار خود قرار دهد.
به گفته وی، بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل باید همگام با آقایان برنامه ورزشی و تفریحی آنها مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
در ادامه غلامعلی میگلی‌نژاد شهردار بندر بوشهر با استقبال از پیشنهاد عبدالله‌زاده خاطرنشان کرد: برای استفاده بانوان بوشهری از دریا آمادگی داریم در طول هفته ساعاتی برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهیم.

برچسب ها: پلاژ ، بانوان ، شهرداری
نام:
ایمیل:
* نظر: