bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر؛
سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در نظر دارد تا به‌منظور ایجاد شور و نشاط در میان کودکان رده سنی و همچنین بزرگداشت پیشکسوت فوتبال مرحوم کریم تاجدینی، مسابقات فوتبال نونهالان را در سطح محلات بندر بوشهر با نام جام بزرگداشت «کریم تاجدینی»برگزار کند.
شور و نشاط و شادی از بایدهای یک جامعه پویا و موفق است؛ با این حال، گرمای طاقت‌فرسای تابستان بوشهر با این مهم هم‌سویی نداشته و سبب ایجاد کسالت در مردم می‌شود، بنابراین لازم است تا نهادهای دولتی مسوول با برنامه‌ریزی مناسب، شرایط لازم را برای ایجاد فضایی بانشاط در جامعه فراهم کنند.البته در این خصوص برنامه‌های متعددی هم برگزار می‌شود اما یکی از اقشاری که معمولا در این‌گونه برنامه‌ریزی‌ها کمترمورد توجه قرار می‌گیرند، نونهالان کمتر از 10 سال هستند.بر همين اساس، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در نظر دارد تا به‌منظور ایجاد شور و نشاط در میان کودکان این رده سنی و همچنین بزرگداشت پیشکسوت فوتبال مرحوم کریم تاجدینی، مسابقات فوتبال نونهالان را در سطح محلات بندر بوشهر با نام جام بزرگداشت «کریم تاجدینی»برگزار کند.

در همين زمينه، فاطمه صفري‌زاده -سرپرست سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري بندر بوشهر- با بيان این‌که زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره بزرگان بوشهر در زمينه‌هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و همچنين در زمينه‌هاي ورزشي همواره از خواسته‌هاي ما بوده است، افزود: به‌منظوربزرگداشت اين پیشکسوت فوتبال بوشهر و آشنایی نونهالان اين رده سني با بزرگان و پيشكسوتان ورزش بوشهر، اين جشنواره با نام جام مرحوم «کریم تاجدینی» نامگذاری و برگزار مي‌شود.

مدير ورزشي سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري بندر بوشهر و مسوول برگزاري مسابقات نيز در خصوص جزئيات اين جشنواره گفت: این مسابقات قرار است در سه رده‌ سنی زیر 10 سال، زیر 9 سال و زیر 8 سال از میان مدارس فوتبال شهر بوشهر برگزار شود.

عباس محمدی باغملایی با بیان این‌که این مسابقات به‌صورت جشنواره‌ای طی یک هفته برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: معمولا برای رده‌های سنی زیر 10 سال در بوشهر مسابقات برگزار نمی‌شود. در همین راستا سعی داریم این دسته مسابقات را به‌صورت دوره‌ای برگزار کنیم.

وی با تاکید بر این‌که این مسابقات برای اولین‌بار است در سطح محلات بندر بوشهر برگزار می‌شود، ادامه داد: جام مرحوم «کریم تاجدینی» در سه محله هلالی، باهنر و بهمنی برگزار می‌شود. هم‌اکنون در سطح شهرستان حدود 20 مدرسه رسمی فوتبال وجود دارد كه از هفته گذشته ثبت نام آنها آغاز شده و فردا (پنجشنبه) با حضور مربيان و سرپرستان تيم‌ها مراسم قرعه‌كشي مسابقات انجام مي‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: