bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
برترین بازیکن سال فوتبال ایران گفت: نیت کرده بودم در صورت رسیدن به آقای گل یا مرد برتر سال فوتبال ایران جایزه‌ام را به حرم امام رضا (ع) تقدیم کنم
 مهدی طارمی پس از اهدای جایزه‌اش به حرم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم من در نیم‌فصل گذشته نیت کرده بودم اگر آقای گل شوم یا جایزه برترین مرد فوتبال ایران را بگیریم آن را به آستان قدس رضوی تقدیم کنم که خدا را شکر به هر دو جایزه هم رسیدم و یکی از آنها را به آستان قدس تقدیم کردم. این اولین جایزه‌ای بود که تقدیم امام رضا (ع) می‌کردم و انشا‌ءالله بتوانم جوایز بیشتری را به آستان قدس رضوی تقدیم کنم.

وی در مورد اینکه آرزو داشته خادم حرم امام رضا (ع) شود اظهار داشت: خادم حرم امام رضا (ع) شدن لیاقت می‌خواهد و اگر به این مهم برسم افتخار بزرگی برایم محسوب می‌شود خیلی دوست دارم خادم امام رضا (ع) شوم.

طارمی در مورد اینکه تا هفته دوم گلی نزده بود و در هفته سوم دو گل زد، اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد مسائل فنی فوتبال شوم، فوتبال بالا و پایین دارد و نمی‌خواهم بگویم چرا در هفته سوم پایم به گل‌زنی باز شد، امیدوارم این روند رو به رشد را ادامه بدهم. امروز هم مدیرکل روابط  عمومی آستان قدس رضوی به من گفت اولین فوتبالیستی هستم که آستان قدس از من تجلیل می‌کند و این برای من افتخار بزرگی است. 

طارمی در مورد شهید مدافع حرم حججی اظهار داشت: بحث من فقط شهید حججی نیست من می‌گویم باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم، شهدایی که برای دفاع از مظلومیت شیعه شهید شدند، باید مراسمی در شأن آنها برگزار کنیم، آنها مظلوم هستند. 

وی در مورد اینکه دوست دارد به تیم اروپایی برود یا نه، گفت: اکنون در حرم امام رضا (ع) هستم و نمی‌خواهم در مورد مسائل فوتبال صحبت کنم بارها به این سوالات پاسخ داده‌ام .

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه برنامه دیگری در مشهد دارد یا نه،‌گفت: می‌خواهم به یک خیریه هم بروم.
نام:
ایمیل:
* نظر: