bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
خانم‌ها از ارسال فیلم‌های شخصی برای حتی افراد آشنای نزدیک و دوست در فضای مجازی خودداری کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: برای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه جرایم علیه بانوان، انتظار می‌رود مردم به توصیه پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم توجه کنند.

جوشن سهرابی افزود: خانم‌ها از سوار شدن در خودروهای سواری افراد ناشناس حتی برای مسافرت کوتاه و درون شهری تا حد امکان خودداری نمایند و از دادن اجازه برای ورود افراد ناشناس به داخل منزل تحت هر عناوین نظیر مامور دولتی و غیردولتی تا قبل از احراز هویت کامل و رویت کارت شناسایی و مطابقت آن با ظواهر افراد،تا حد امکان خودداری کنند. 

شهروندان از حمل اموال و اشیاء با ارزش ریالی بالا از جمله طلاجات و وجه نقد زیاد در داخل کیف تا آنجا که امکان دارد، خودداری و در طول شب، دقت نمایند از تردد در مسیر های خلوت و به صورت انفرادی خودداری کنند. خانم‌ها از شرکت در مجالس لهو و لهب به منظور احتمال انتشار در فضای مجازی خودداری و از قبول‌کردن هر گونه مواد غذایی و خوراکی و نوشیدنی توسط افراد ناشناس پرهیز کنند.

سهرابی گفت: با توجه که برخی جرائم با همین درددل‌کردن‌های معمولی آغاز شده، از مطرح کردن مسائل و مشکلات خانوادگی و شخصی با افراد ناشناس ممانعت گردد و هر گونه رفتار و گفتار با افراد نامحرم، توام با رعایت شئونات اسلامی باشد.  از ارسال فیلم‌های شخصی حتی برای افراد آشنای نزدیک و دوست در فضای مجازی ،خودداری کنید و از گذاشتن تصاویر شخصی به عنوان پروفایل در فضای مجازی بپرهیزید.

وی در خصوص سرقت و کیف‌قاپی اضافه کرد: در هنگام پیاده‌روی در پیاده‌روها، کیف در سمت دیوار باشد تا دسترسی موتورسواران به کیف را به حداقل کاهش دهد و اجازه ندهید فرزندانتان که طلاجات همراه دارند در محل‌های خلوت و کوچه‌ها برای بازی‌کردن تنها بمانند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: دو سامانه 110 و 197 پلیس آماده دریافت هر گونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد مردم بوده و در صورت نیاز فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان روزانه از ساعت 8 الی 20 پاسخگوی مطالبات مردم است.
برچسب ها: جامعه ، جرم ، خانم‌ها ، پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر: