bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
پارس جنوبي كماكان به روند نباختن خود ادامه مي‌دهد و در زمين سپاهان هم فراتر از انتظارات ظاهر شد.
خبر ورزشی: پارس جنوبي كماكان به روند نباختن خود ادامه مي‌دهد و در زمين سپاهان هم فراتر از انتظارات ظاهر شد. تيمي كه تازه امسال به ليگ برتر راه يافته موفق شده با كسب 7 امتياز پس از پرسپوليس در رده دوم جدول رده‌بندي قرار بگيرد اما سرمربي آن هيچ ادعايي ندارد!

بهتر است خودتان تازه‌ترين مصاحبه ما با مهدي تارتار سرمربي موفق پارس جنوبي را بخوانيد تا خيلي چيزها دستگيرتان شود.

 7 امتياز و ايستادن در رده دوم جدول. با اين نمايش‌ها انتظارات را از پارس جنوبي خيلي بالا برديد؛ درست مي‌گوييم؟

اتفاقاً در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي با سپاهان هم خاطرنشان كردم كه كسب عنوان چهاردهمي ليگ برتر هم براي پارس جنوبي موفقيت محسوب مي‌شود و نبايد انتظارات بالا برود. ما فقط مي‌خواهيم سقوط نكنيم.

 ولي شما شانه به شانه پرسپوليس در صدر جدول جلو مي‌رويد و...

نه، اشتباه نكنيد رقيب ما پرسپوليس نيست. رقيب پارس جنوبي، سپيدرود و تيم‌هاي پايين جدولي هستند. ما تازه ليگ برتري شديم و مردم بايد بدانند ماندن در اين سطح خيلي سخت است. البته كتمان نمي‌كنم بچه‌هاي ما به يك خودباوري و بلوغ تاكتيكي رسيده‌اند. ما تقريباً اسكلت پارس جنوبي را حفظ كرده و فقط كمي آن را تقويت كرديم. با اين وجود تيم ما به يك شخصيت خوبي رسيده است. خوشحال هستم كه در دو مسابقه مقابل گسترش فولاد تبريز و سپاهان اصفهان به رغم از دست دادن پنالتي دوباره به بازي برگشتيم و جبران كرديم. از همه بچه‌هاي تيم تشكر مي‌كنم.

به نكته خوبي اشاره كرديد. چرا دوباره پنالتي از دست داديد؟

شايد ندانيد ولي ما هر هفته تمرين پنالتي مي‌كنيم هر كس هم اول شود پنالتي را به او مي‌دهيم تا بزند. در تمرين هفته گذشته هم اميد سينك و يكي از مدافعان ما بهتر از بقيه پنالتي زدند و به همين خاطر اين مسئوليت را به اميد سپرديم.

 هواداران بوشهري و شهر جم شما را در اصفهان هم تنها نگذاشتند، توضيحي مي‌دهيد؟

باورم نمي‌شد حدود 500 طرفدار خونگرم اهل جم و بوشهر به اصفهان سفر كرده بودند. وقتي براي گرم كردن وارد زمين شديم و صداي تشويق اين تماشاگران را شنيديم حسابي انرژي و روحيه گرفتيم. دست تك‌تك آنها درد نكند و اميدوارم اين هفته مقابل صنعت نفت آبادان يك جاي خالي در استاديوم باقي نگذارند.

 نفت آبادان هم با فراز كمالوند تيم خوبي شده است. آيا مي‌شود اسم اين بازي را شهرآورد جنوبي‌ها گذاشت؟

بله، بازي سختي در انتظار ماست اما با حمايت هواداران شهر جم و تلاش بچه‌ها براي برد وارد زمين مي‌شويم.

 استان بوشهر ستاره‌هايي همچون مهدي طارمي و مهدي قائدي را به ليگ برتر معرفي كرده است. پارس جنوبي چند بازيكن بومي دارد؟

ما هم چند فوتباليست خوب از استان بوشهر داريم. ابراهيم صالحي، علي دشتي و حسين پوراميني كه هر سه بازيكنان قابلي هستند. اصولا اين استان فوتبال‌خيز است و به نظرم ايرانجوان و شاهين بوشهر هم مي‌توانند به ليگ برتر صعود كنند. از آن مهم‌تر مردم فوق‌العاده فوتبال‌فهم و خونگرمي دارد كه لياقت آنها خيلي بالاتر از اين حرف‌هاست.

نام:
ایمیل:
* نظر: