bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
دبیرخانه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «پرراس» آخرین مهلت اثر به این جشنواره را تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام کرد.
دبیر اجرائی نخستین جشنواره داستان کوتاه «پرراس» با اعلام این خبر در گفت‎وگو با بامداد جنوب گفت: این جشنواره با محوریت ادبیات داستانی و با هدف ارج گذاردن به فعالیت عرصه نویسندگی به‌خصوص داستان کوتاه، ایجاد بستری مناسب برای بروز استعدادهای جوان و نوظهور در این عرصه، ارائه‌ بسته‌های آموزشی علمی و عملیاتی برای پرورش استعدادها و... برگزار می‌شود.
فریبا مصدق در ادامه با بیان این‎که جشنواره ملی «پرراس» در نخستین دوره خود تنها در یک بخش (داستان کوتاه) برگزار می‎شود، افزود: آثار ارسال شده به جشنواره را استادان برجسته شامل احمد آرام، سعید بردستانی، حسن محمودی، شیوا مقانلو و علی خدایی داوری خواهند کرد.

بر اساس فراخوان منتشر شده این جشنواره، هر نویسنده فقط می‌تواند یک داستان کوتاه منتشر نشده خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کند. موضوع داستان کوتاه آزاد است. همچنین داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از چهار هزار کلمه بیشتر باشد. 
علاقه‎مندان به حضور در این جشنواره باید آثار خود را به‌صورت تک‌داستان به نشانی الکترونیکی جشنواره Parrasfestival@yahoo.com  یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی: بوشهر، برازجان، بلوار طالقانی، چهارراه حسینیه اعظم، کوچه بهمن یک، ساختمان هایپر مارکت نارنج، طبقه چهارم، 07734250753 ارسال کنند. 

جوایز نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «پرراس» عبارتند از: نفر اول: تندیس و پانزده میلیون ریال، نفر دوم: تندیس و ده میلیون ریال، نفر سوم: تندیس و پنج میلیون ریال و نفرات چهارم تا دهم: لوح تقدیر. قابل ذکر است 10 اثر برتر جشنواره در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.
یادآوری می‎شود، آیین پایانی این جشنواره آذرماه سال جاری برگزار می‎شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: