bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از آزادسازی دو هزار متر مربع اراضی مرغوب دولتی به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دست زمین‌خواران خبر داد.
سرهنگ سید جواد رضوی روز گذشته با بیان این‌که در پی شکایت یکی از سازمان‌های دولتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در شهر برازجان از سوی افراد زمین‌خوار و سودجو، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی عوامل انتظامی در این خصوص آغاز شد، تصریح کرد: با تحقیقات، بازدید میدانی و کارشناسی اراضی مورد نظر مشخص شد که دو نفر سودجو با استفاده از مدارک جعلی اقدام به تصرف مقدار دو هزار متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان کرده‌اند.  
به گفته سرهنگ رضوی، دو نفر متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و اراضی موصوف از دست افراد زمین‌خوار خارج و رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف یک دستگاه خودروی مسروقه پژو ۴۰۵ از طرف ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس آگاهی در شهر برازجان، فردی که در زمینه خرید و فروش خودرو های مسرقه فعالیت داشت، شناسایی و دستگیر شد.
رضوی با تاکید بر این‌که ماموران با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی و با بررسی‌های فنی از متهم توانستند یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت در شهر برازجان را کشف شد و پس از انجام اقدامات قانونی به مالباخته تحویل دهند، از شهروندان درخواست کرد توصیه‌های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه از سرقت خودرو را مد نظر قرار دهند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: