bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
صفری‌زاده در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات:
نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در خصوص پیاده‌روی اربعین با حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در خصوص پیاده‌روی اربعین با حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
در این نشست، آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان این‌که مسائل و مشکلات فراروی زائران برای پیاده‌روی اربعین باید مرتفع شود، افزود: پیاده روی بزرگ اربعین در چند سال اخیر عظمت بیشتری به خود گرفته که این یک حرکت ارزشمند است و در این ارتباط باید دستگاه‌های ذیربط برای مساعدت و کمک به رونق آن تلاش کنند.

به‌گفته وی، بنابر بر سفارش رهبر فرزانه انقلاب اصل حرکت پیاده‌روی اربعین، مردمی بودن آن است و باید زمینه مشارکت مردم در این بخش فراهم شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در حاشیه این نشست با بیان این‌که کشورهای استکباری و دشمنان اسلام می‌خواهند که مردم را از شعائر اسلامی و باورها و اعتقاداتشان دور کنند، افزود: حرکت عاشقانه مردم در پیاده‌روی اربعین و تحمل سختی‌های ظاهری آن، مشت محکمی بر دهان استکبار است، بنابراین حرکت در این راه نورانی علاوه بر بُعد فرهنگی و مذهبی، جنبه سیاسی نیز دارد.

فاطمه صفری‌زاده با تاکید بر این‌که سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر آمادگی خود را به‌منظور کمک به اجرای مناسب این حرکت عظیم عبادی- سیاسی، اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: بدین منظور، تبلیغات وسیع در سطح شهر و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای اجرای هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی بزرگ به این سازمان سپرده شده است. همچنین إن‌شاءالله با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در نظر داریم یک بسته فرهنگی نیز برای زائران حسینی تعبیه کرده و به آنها اهدا کنیم.
وی در پایان با بیان این‌که محافظت از شعائر و حفظ ارزش‌های اسلامی وظیفه همه ماست و باید سرلوحه کار مسوولان و مردم قرار گیرد، افزود: اهمیت این پیاده‌روی در سال‌های اخیر و با وجود گروه‌های تکفیری که شمشیر خود را برای اسلام و تشیع از رو بسته‌اند، دوچندان شده است و شرکت آحاد مردم در این اجتماع الهی، لرزه بر اندام این گروهک‌ها خواهد انداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: