bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
حسین پورامینی در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
پارس جنوبی جم تا اینجای لیگ برتر، نتایج فوق‌العاده‌ایی کسب کرده است. با وجود این‌که مهدی تارتار نقش به‌سزایی در کسب این نتایج داشته است ولی بازیکنان بومی این تیم همه کمک زیادی در این راه کرده‌اند.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
پارس جنوبی جم تا اینجای لیگ برتر، نتایج فوق‌العاده‌ایی کسب کرده است. با وجود این‌که مهدی تارتار نقش به‌سزایی در کسب این نتایج داشته است ولی بازیکنان بومی این تیم همه کمک زیادی در این راه کرده‌اند. یکی از این بازیکنان، حسن پورامینی است که در حال حاضر هافبک دفاعی تیم پارس جنوبی جم است. اوج هنرنمایی او در بازی با سپاهان بود که علاوه بر توپ‌گیری به موقع، شوت‌های قدرتمندی نیز روانه دروازه تیم سپاهان اصفهان کرد. در همین رابطه ما با این بازیکن دشتستانی گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید.
خب، ابتدا در مورد نتایج اخیر پارس جنوبی در لیگ برتر و همچنین شگفتی‌سازی این تیم در این لیگ بگویید.

قبل از شروع مسابقات لیگ برتر، با نظر کادر فنی و مدیران باشگاه به اردوی خارج از کشور رفتیم. در این اردو نه تنها از نظر بدنی تمرینات خوبی انجام دادیم، بازی‌های دوستانه خوبی هم داشتیم که برای تیم بسیار مفید بود. به هر حال قبل از این‌که وارد مسابقات لیگ برتر شویم، به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم کار‌های بزرگی را در این لیگ انجام دهیم. خدا را شکر همانطور که دیدید این اتفاق رخ داد و بازی‌ها را با یک برد مقتدرانه آغاز کردیم و به همه تیم‌ها نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. به‌شخصه انتظار چنین نتایجی را داشتم، چراکه آمادگی و انگیزه بچه‌های تیم برای این مسابقات واقعا بالا بود. امیدوارم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.
به هر حال پارس جنوبی تیم استان من است و به همین دلیل باید تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام دهم تا تیم استانم با بهترین نتیجه ممکن از بازی خارج شود. من سعی می‌کنم تمام وظایفی را که آقای تارتار و کادر فنی از من می‌خواهند در زمین اجرا کنم و در این راه هر کاری را انجام می‌دهم تا تیمم به موفقیت برسد و کادر فنی هم از من راضی باشد. در بازی با سپاهان فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی از خودم به جا گذاشت و در ادامه لیگ هم سعی می‌کنم در تمام بازی‌هایی که حضور دارم، +همین شکل عمل کنم تا پارس جنوبی جم به موفقیت برسد.
در بازی با سپاهان یک پارس جنوبی متفاوت نسبت به بازی با پیکان دیدیم. آیا شرایط جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا باعث شد که پارس در این بازی تا دقیقه 90 بجنگد آن هم در حالی که در بازی با پیکان این تیم از نظر بدنی کم آورده بود. 

طبق روال گذشته، برای تیم سپاهان هم برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم و آقای تارتار نکات لازم را در مورد این بازی به ما گوشزد کرده بود. آقای تارتار از قبل روی تیم سپاهان شناخت داشت و به همین دلیل بچه‌ها تمرکز بیشتری برای این بازی داشتند. البته همانطور که دیدید در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و اگر مقداری خوشانس بودیم چه بسا الان با اختلاف خوبی برنده بازی بودیم ولی متاسفانه یک اشتباه موجب شد که گل اول را بخوریم. همانند بازی با گسترش، در این بازی با وجود این‌که گل اول را خوردیم، باز عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و توانستیم در دقایق پایانی گل تساوی را بزنیم و با یک امتیاز از اصفهان برگردیم. در مورد بازی با پیکان بگویم که تیم پارس جنوبی در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و به هیچ عنوان از لحاظ بدنی کم نیاوردیم. شرایط آب و هوایی نه تنها خوب بود بلکه تاثیری در عملکرد ما نداشت و مقابل پیکان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. به هر حال در دقایقی از بازی شاید آن چیزی که شما گفتید رخ داده است ولی این مسائل در فوتبال طبیعی است. مهم‌ترین مساله این بود که توانستیم در این بازی پیروز شویم و مردم جم را خوشحال کنیم.
لازم به ذکر است که کادر فنی تیم ما که در راس آنها مهدی تارتار حضور دارد، بسیار هماهنگ و هدفمند هستند و برای به موفقیت رسیدن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. آقای تارتار به تمجید من نیازی ندارد و به نظر بنده این مربی خوش‌فکر و با سابقه خیلی زود به بهترین مربی کشورمان تبدیل خواهد شد. قدرت بازی‌خوانی مهدی تارتار فوق‌العاده است و این مساله به سود تیم پارس جنوبی جم است.

در مورد بازی با پیکان در جم در حضور پرشور مردم جم توضیحاتی بدهید و این‌که حضور این همه تماشاگر چقدر در بهتر بازی کردن پارس تاثیر دارد؟
از قبل هم پیش‌بینی کرده بودم که در جم با استقبال زیاد مردم این شهر روبه‌رو خواهیم شد و همانطور که دیدید این اتفاق افتاد. آنها در روز بازی با پیکان با شور و شوق عجیبی به ورزشگاه آمده بودند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند. طرفداران ما در جم نه تنها پر شور هستند، بلکه فرهنگ بالایی نیز دارند و در بازی با پیکان فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند. به هر حال آنها یار دوزادهم ما هستند و ما می‌خواهیم در بازی با صنعت نفت به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوب خود حمایت کنند. مطمئن باشید که ما هم جواب این حمایت را خواهیم داد. در آخر از همه هواداران تیم پارس جم تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظرتان در مورد تیم صنعت نفت چیست؟ (با توجه به این‌که با درخواست این باشگاه آبادانی بازی یک روز زودتر برگزار می شود)
صنعت نفت تیمی است که عملکرد بهتری در مقایسه با سال گذشته در لیگ برتر داشته است و همانطور که دیدید، این تیم توانست حتی استقلال تهران را نیز شکست دهد. البته این مساله در برنامه‌ریزی ما مشکلی ایجاد نمی‌کند و به‌خوبی می‌دانیم که در مقابل این تیم آبادانی چطور ظاهر شویم. همانطور که شما گفتید، این بازی یک روز زودتر برگزار می‌شود ولی برای تیم ما فرقی نمی‌کند که در چه روزی به مصاف تیم صعنت نفت برویم بلکه ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که نه تنها 3 امتیاز را کسب کنیم، بلکه هواداران جمی را نیز با شادی روانه خانه‌هایشان کنیم. مطمئن باشید که تیم پارس جنوبی برنامه‌های خوبی برای این بازی خواهد داشت. از نظر هماهنگی و کارهای تیمی، تیم ما در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد و اگر مشکلی پیش نیاید، می‌توانیم به‌راحتی برنامه‌هایمان را در بازی با نفت روی زمین پیاده کنیم. یقینا ما هرچه جلوتر برویم انسجام و ‌هماهنگی تیمی بیشتر می‌شود. به هر حال تمام تلاشمان را مي‌كنيم كه جزء تيم‌هاي بالاي جدول باشيم.

به‌عنوان حرف پایانی؟
قبل از این‌که حرف پایانی خود را بزنم، می‌خواهم در مورد تیم ملی و آقای کی‌روش سخنی بگویم. بزرگ‌ترین حسن‌ آقای کیروش این است که با دقت بازی‌های تیم‌های باشگاهی را نگاه می‌کند و آماده‌ترین بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کند. ما هم تلاش می‌کنیم با بازی‌های عالی نظر این مربی  بزرگ  و بین‌المللی را به خود جلب کنیم. در پایان از شما و رسانه خوبتان تشکر می‌کنم. همچنین قدردان همه مربیان هستم و دست تک تک این عزیزان رو می‌بوسم.

نام:
ایمیل:
* نظر: