bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
روابط عمومی سالن «همایش‌های ایرانیان» اعلام کرد که این محل جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که درصدد آغازی قوی در عرصه اجرای زنده و برگزاری کنسرت در تهران است.
روابط عمومی سالن «همایش‌های ایرانیان»اعلام کرد که این محل جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که درصدد آغازی قوی در عرصه اجرای زنده و برگزاری کنسرت در تهران است.

ظرفیت صندلی دو هزار نفر، سوییت مخصوص خواننده، اطاق پاویون و جایگاهCIP ، جایگاه VIP وVVIP ، پیشرفته‌ترین تجهیزات، صدابرداری، نورپردازی و تصویر، جایگاه ویژه خبرنگاران، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت هزار خودرو، نخستین سالن با قابلیت انتخاب تم رنگ دیوار‌ها، دسترسی آسان و... از جمله قابلیت‌های این سالن کنسرت در تهران است که با شعار «تحولی نو در اجراهای زنده و صحنه‌ای» در تلاش است فضایی جدید را به فضاهای کنسرتی پایتخت بیفزاید.

این مجموعه که پیش از این سالن برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بوده است، با حمایت علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و مساعدت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و مشارکت و مدیریت بخش خصوصی با حفظ و تقویت زیرساخت‌های برگزاری مسابقات وزنه‌برداری سعی دارد تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های همایش و کنسرت ایران شود. موقعیت جغرافیایی این سالن در ضلع غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک قرار دارد.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، کنسرت ، موسیقی ، پاپ
نام:
ایمیل:
* نظر: