bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بوشهر برگزار شد؛
مراسم اختتامیه جشنواره فوتبال، ویژه گرامیداشت مرحوم کریم تاجدینی شب گذشته در میان استقبال مردم بندر بوشهر، در زمین چمن مصنوعی پارک باهنر واقع در خیابان باهنر، برگزار شد.
در این مراسم که با حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر، مهمانان ویژه، شماری از دوستداران و طرفداران آن مرحوم و خانواده‌های نونهالان ورزشکار برگزار شد، از تیم‌های پیروز در این مسابقات با اهدای جام و جوایز تقدیر شد. در این مراسم، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن تقدیر و حمایت از سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری به‌منظور برگزاری این‌گونه مراسمات، تصریح کرد: از سرکار خانم صفری‌زاده و مجموعه ایشان بابت زحمات فراوانی که در زمینه ایجاد نشاط در میان جامعه و پیشبرد اهداف سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر انجام داده‌اند تشکر می‌کنم.

عبدالخالق برزگرزاده با ابراز خرسندی از احداث چمن‌های مصنوعی در همه محلات بوشهر در سال‌های اخیر، گفت: مرحوم تاجدینی کسی است که برای ورزش استان بوشهر زحمات زیادی کشیده و جوانان خوبی تحویل جامعه فوتبال بوشهر داد. ما باید قدر این بزرگواران را بدانیم؛ کسانی که برای به موفقیت رسیدن جوانان بوشهری زحمات زیادی کشیده‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در حاشیه این مراسم،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم کریم تاجدینی که این مسابقات به نام ایشان نامگذاری شده است، گفت: در سازمان فرهنگی شهرداری قصد داریم تا این‌گونه مسابقات و جشنواره‌ها را بیش از پیش برای زنده نگهداشتن یاد پیشکسوتان استان برگزار کنیم.

فاطمه صفری‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان برگزار شده است، تصریح کرد: کودکان در این سن به تفریح و هیجان نیاز دارند و با توجه به گرمای بوشهر، این مهم آن‌گونه که باید برای آنها مهیا نیست. بر همین اساس، برای تقویت حس اعتماد به نفس و ایجاد زمینه‌ای برای ارتقای شایستگی‌های اجتماعی در کودکان بوشهری، تصمیم گرفتیم که این مسابقات در این رده سنی برگزار شود.

صفری‌زاده با تشکر از حضور مدعوین و خانواده‌های حاضر در این مراسم، خاطرنشان کرد: ورزش در رشد مناسب جسمی، رشد روانی و روند یادگیری کودکان تاثیر بسزایی دارد و با توجه امکانات و فضایی که در محله‌های مختلف بوشهر از سوی مجموعه شهرداری فراهم شده، امیدواریم که خانواده‌های بیشتری از این فضاها و امکانات استفاده کنند.

در پایان عباس محمدی باغملایی، مدیر ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با ابراز رضایت از سطح کیفی برگزاری این مسابقات و استقبال خوب مردم از آن، «ترین»های این مسابقات را به شرح ذیل اعلام کرد:

ترین‌های رده سنی زیر 8 سال:
مقام اول تیمی: مدرسه فوتبال قائم، مقام دوم تیمی: مدرسه فوتبال خلیج فارس، مقام سوم تیمی: پرسپولیس بوشهر.

پدیده مسابقات: حسین فرهادی از مدرسه فوتبال قائم، آقای گل مسابقات: حسین فرهادی از مدرسه فوتبال قائم، فنی‌ترین بازیکن: شایان محمدی باغملایی از پرسپولیس بوشهر - علی اصغر محمدی از مدرسه فوتبال خلیج فارس، مدرسه فوتبال نمونه: مدرسه فوتبال قائم، تیم اخلاق: مدرسه فوتبال کوشا

ترین‌های رده سنی زیر 9 سال:
مقام اول تیمی: مدرسه فوتبال خلیج فارس، مقام دوم تیمی: مدرسه فوتبال جم، مقام سوم تیمی: مدرسه فوتبال آیندگان.

پدیده مسابقات: طاها پوربهی از مدرسه فوتبال آیندگان، آقای گل مسابقات: طاها پوربهی از مدرسه فوتبال آیندگان، فنی‌ترین بازیکن: امیر محمد علیزاده از مدرسه فوتبال جم – غلامرضا عبیدی از مدرسه فوتبال جلالی ثابت، مدرسه فوتبال نمونه: مدرسه فوتبال جم، بازیکن اخلاق: غلام محمدی، تیم اخلاق: مدرسه فوتبال آیندگان.

ترین‌های رده سنی زیر 10 سال:
مقام اول تیمی: مدرسه فوتبال خلیج فارس، مقام دوم تیمی: مدرسه فوتبال جلالی ثابت، مقام سوم تیمی: مدرسه فوتبال قائم.

پدیده مسابقات: آراد قائدی از پرسپولیس بوشهر، آقای گل: بردیا بنیاد از مدرسه فوتبال قائم، فنی‌ترین بازیکن: امیر محمود رفیعی از مدرسه فوتبال آیندگان – میلاد باستی از مدرسه فوتبال قائم، مدرسه فوتبال نمونه: مدرسه فوتبال جلالی ثابت، بازیکن اخلاق: امیر رضا حمزوی از مدرسه فوتبال کوشا، تیم اخلاق: مدرسه فوتبال تلاش
نام:
ایمیل:
* نظر: